یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی صحیح است

فرماندار ریگان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید تحلیل‌گر باشند،گفت: یک روابط عمومی تحلیل‌گر می‌تواند امور را مانند مدیر ارشد نظارت، رصد و تحلیل کرده و با سیاست‌گذاری مجموعه را هدایت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان ریگان از روابط عمومی‌های برتر این  شهرستان  تجلیل شد. 

در این مراسم فرماندار ریگان با تبریک هفته روابط عمومی وارتباطات گفت: نگاه مجموعه فرمانداری توجه ویژه به روابط عمومی‌ها به عنوان بازو‌های توانمند مشورتی است.

امین باقری با اشاره به ظرفیت‌ها وپتانسیل‌هایی که در شهرستان ریگان وجود دارد از روابط عمومی دستگا‌های اجرایی شهرستان خواست این ظرفیت‌ها وپتانسیل‌ها را به نحو احسن بازگو نمایند.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی درست، آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی انتقال اقدامات در حوزه‌های دولتی که نیاز است، مردم به درستی از آن مطلع شوند از وظایف روابط عمومی است.

فرماندار ریگان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید تحلیل‌گر باشند، افزود: یک روابط عمومی تحلیل‌گر می‌تواند امور را مانند مدیر ارشد نظارت، رصد و تحلیل کرده و با سیاست‌گذاری مجموعه را هدایت کند.

باقری افزود: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی صحیح است که هم اطلاعات درست و هم شیوه اطلاع‌رسانی درست در آن لحاظ می‌شود.

وی از ارتباط خوب روابط عمومی‌های دستگا‌های اجرایی شهرستان با خبرنگاران تقدیر وتشکر کرد وابراز کرد: روابط عمومی‌ها از خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان بازوان کاری خود استفاده کنند و فعالیت‌های دولت را انعکاس دهند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری ریگان نیز در ادامه با بیان به اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی هماهنگ کننده درون سازمان با جامعه بیرون خود هستند، گفت: در عصر جهانی شدن روابط عمومی‌ها نقش بسیار مهمی در برقراری ارتباط میان نهاد‌ها و مردم ایفا می‌کنند و اگر جایگاهی برای آن قائل نباشیم، نقش و نظر مردم بی اهمیت خواهد بود.

موسی ملائیان با اشاره به پاسخگویی دولت تدبیر و امید، افزود: امروزه در دنیا روابط عمومی‌ها با دو بازوی رسانه و تکنولوژی نقش مهمی در اطلاع رسانی ایفا می‌کنند

در این مراسم از مدیران برتر روابط عمومی دستگا‌های اجرایی شهرستان تجلیل شد .

انتهای پیام/ی

تجلیل از روابط عمومی های ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار