افتتاح مرکز نیکوکاری مسجد قاسم ابن الحسن (ع) در کرمان

مرکز نیکوکاری مسجد قاسم ابن الحسن (ع) محله ابوذر جنوبی کرمان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و جمعی از مسئولان افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی صادقی؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ره )استان کرمان در مراسم افتتاح و راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری با اشاره به اینکه این مراکز به‌منظور حمایت از محرومان و کمک به آن‌ها راه‌اندازی می‌شوند گفت: مراکز نیکوکاری همچنین باهدف واگذاری بخشی از امور نیازمندان و رسیدگی به مشکلات آن‌ها به مردم، خیران و نیک اندی‌شان راه‌اندازی می‌شوند.

وی در ادامه به آمار بالای خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۱۰۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که در سرفصل‌های مختلف به آن‌ها خدمات‌رسانی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته امداد یک‌نهاد انقلابی است که بخش اعظمی از هزینه‌های آن از بودجه‌های دولتی و بخشی نیز از محل کمک‌های مردمی تأمین می‌شود افزود: به همین منظور کمیته امداد با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری به دنبال این است مشکلات قشر محروم و نیازمند را کاهش دهد.

صادقی ادامه داد: ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای، فرهنگی در کنار خدمات حمایتی و استفاده از ظرفیت مردم و خیران در کمک به نیازمندان ازجمله برنامه‌های مراکز نیکوکاری است.

وی بیان داشت: مشکل مردم جامعه به‌خصوص قشر نیازمند فقط مشکل مالی نیست بلکه خیلی از این افراد نیاز به کار‌های فرهنگی، مشاوره و اشتغال دارند که باوجود مرکز نیکوکاری می‌توان برنامه‌های متنوع زیادی برای اقشار محروم و نیازمند اجرا کرد.

صادقی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری هرچقدر خانواده‌های نیازمند و فرزندان این خانواده‌ها را بتوانند تحت پوشش فکری قرار دهند ارزشمند است زیرا؛ فرزندان این خانواده‌ها اگر تربیت فکری و فرهنگی نشوند به مسیر انحراف کشیده خواهند شد.
انتهای پیام/ی

کمک به خانواده های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار