گوشی OnePlus 7 Pro جک هدفون ندارد

بر اساس آخرین گزارش‌ها درباره گوشی جدید وان پلاس به نام OnePlus 7 Pro بر روی این دستگاه جک هدفون طراحی نشده است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته گوشی وان پلاس 6T دارای جک هدفون نبود، ولی به جای آن یک مبدل درون آن بود که درگاه Type-C را به کابل ۳.۵ میلی‌متری تبدیل می‌کرد. اگر کاربر این دانگل را گم می‌کرد باید چیزی در حدود ۸ دلار برای گرفتن یک نسخه اورجینال آن از شرکت هزینه می‌کرد.

گوشی جدید این شرکت که OnePlus 7 Pro نام دارد نیز جک هدفون ندارد، اما خریداران نباید نگران گم شدن دانگل مبدل کابل هندزفری به درگاه Type-C باشند، زیرا اصلا این وسیله در جعبه وجود ندارد. در نتیجه اگر کسی بخواهد با این گوشی جدید آهنگ گوش بدهد باید این دانگل را به صورت جداگانه خریداری کند.


بیشتر بخوانید: وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو به قابلیت ضد آب مجهز شدند


مسئله دیگر که وجود دارد این است که قیمت دانگل هم افزایش یافته است. همان طور که قبلا گفته بودیم قیمت این قطعه برای گوشی OnePlus 6T چیزی در حدود ۸ دلار بوده است، اما این قطعه هم اکنون در سایت این شرکت ۱۲.۹۵ دلار است. این یعنی ۶۲ درصد قیمت لوازم جانبی افزایش پیدا کرده است. البته این آخر ماجرای قیمت گذاری نیست، زیرا اگر دانگل را به صورت معمولی سفارش دهید قیمت آن ۱۹.۹۴ دلار خواهد بود، اما اگر به صورت ویژه سفارش دهید که دو روز زودتر به دستتان برسد قیمت آن به ۲۲.۹۴ دلار افزایش می‌یابد.

گوشی OnePlus 7 Pro جک هدفون ندارد

البته یک مدل دانگل در سایت eBay وجود دارد که تنها ۱.۸۹ دلار است، اما مسئله این است که گوشی OnePlus 7 Pro با هر آداپتوری کار نمی‌کند. قیمت دانگل این گوشی در بازار‌های مختلف بسیار با یکدیگر متفاوت است. برای مثال قیمت این قطعه در بازار کشور کانادا چیزی در حدود ۱۴.۸۱ دلار آمریکا است، اما در هند قیمت آن معادل ۵.۵۴ دلار و در انگلیس و آلمان ۸.۸۸ دلار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، وان پلاس ، دانگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار