نسخه جدید Surface Pro 6؛ با پیکربندی و پردازنده قوی‌تر

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده مایکروسافت در حال تولید نسخه جدید Surface Pro با پیکربندی رم و پردازنده بالاتر است که تجربه بهتری به کاربر می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که مایکروسافت تقریبا ۲ سال برای ارتقا دادن Surface Pro 4 که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود زمان صرف کرد، پیش‌بینی این که چه زمانی Surface Pro 7 را می‌توان دید سخت است. ممکن است این اتفاق چند ماه دیگر رخ دهد یا چند سال طول بکشد تا این دستگاه خود را به مراسم رونمایی برساند. اما به لطف اطلاعات فاش شده جدید ما دقیقا می‌دانید کی باید انتظار دیدن یک نسخه با پیکربندی حافظه متفاوت از Surface Pro 6 برای فروش در آمریکای شمالی ببینیم.

فروش نسخه جدید Surface Pro 2 با صفحه نمایش ۱۵ اینچی پیشتر تائید شده است، اما علاوه بر آن انتظار می‌رود که نسخه جدید Surface Pro 6 با پیکربندی متفاوت در فروشگاه‌های مجاز در ۱۸ ژوئن به فروش برسند.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت بازی موبایلی بر پایه واقعیت افزوده خواهد ساخت


در حالی قرار نیست هیچ چیز در طراحی خارجی این دستگاه جذاب و قدرتمند ۱۲.۳ اینچی دارای ویندوز ۱۰ تغییر کند، باید انتظار تغییری بزرگ در درون آن داشته باشیم. این تغییر تجربه کاربر هنگام استفاده از این دستگاه میان‌‍رده را بهبود می‌بخشد. ما از یک رم ۱۶ گیگابایتی صحبت می‌کنیم که خود را برای همراهی پردازنده Intel Core i5 آماده کرده است. کاملا واضح است که دستگاهی با این میزان رم وجود دارد، اما باید به این نکته توجه کرد که این میزان رم با پردازنده Core i5 ترکیب شده است و قیمت آن از ۱۸۹۹ دلار شروع می‌شود؛ در نتیجه این ترکیب رم و پردازنده Surface Pro 6 بسیار کارآمد و مناسب است.

مایکروسافت در حال آماده کردن نسخه جدید Surface Pro 6 است

انتظار می‌رود قیمت این نسخه Surface Pro 6 با پیکربندی ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده Core i5 در ایالات متحده آمریکا ۱۳۹۹ دلار قیمت داشته باشد. قیمت این دستگاه آنقدر‌ها هم به صرفه نیست، اما باید این مسئله را در نظر گرفت که امکاناتی که در این میان رده در دسترس کاربر قرار می‌گیرد ارزش این مبلغ را دارد. البته هنگامی که مایکروسافت در حال فروش چیزی است باید انتظار وجود تخفیف‌های بسیار مناسبی نیز داشته باشیم. در نتیجه ممکن است تنها مدتی پس از گسترش یافتن خط تولید Surface Pro 6 قیمت آن برای مدتی کاهش پیدا کند و بتوان آسان‌تر آن را خریداری کرد.

انتهای پیام/

رم و پردازنده Surface Pro 6 افزایش پیدا می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار