۶ هزار نیروی نگهبان محله به همراه پلیس عهده دار امنیت مردم استان

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۶ هزار نیروی مسلح و غیرمسلح در قالب موسسات خدماتی و حفاطتی در کنار پلیس تامین امنیت مردم خراسان رضوی را بر عهده دارند.

شش هزار نیروی نگهبان محله به همراه پلیس عهده دار امنیت مردم استانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه موسسات خدماتی حفاظتی و مراقبتی این استان بر طبق ماده ۱۲۲ قانون توسعه چهارم از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: هدف از فعالیت این موسسات، ارتقای توانمندی ناجا در پیشگیری از جرائم و ارائه خدمات حفاظتی و مراقبتی است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین ماموریت این موسسات استفاده از نگهبان مسلح و غیرمسلح در محلات و مجتمع‌های مسکونی، تجاری و صنعتی، بانک‌ها، مراکز دولتی و غیردولتی، ساماندهی، طراحی، نصب و پشتیبانی سیستم‌های حفاظتی و الکترونیکی هشداردهنده می‌باشد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۶ هزار نیروی مسلح و غیرمسلح در قالب موسسات خدماتی و حفاطتی در کنار پلیس تامین امنیت مردم این استان را بر عهده دارند.

بوستانی با اشاره به طرح امنیت شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان، گفت: در قالب طرح یکپارچه‌سازی امنیتی نیروی انتظامی از نیرو‌های موسسات خدماتی حفاظتی و مراقبتی برای تامین امنیت مردم در شب‌های قدر استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۴۳ موسسه خدماتی حفاطتی مراقبتی در خراسان رضوی فعالیت دارند که ۲۴ موسسه در مشهد و بقیه در دیگر شهرستان‌ها فعال هستند، این موسسات با توجه به نوع قرارداد و درخواست کارفرمایان از نیرو‌های جوان بسیجی و آموزش‌دیده یا بازنشستگان نیروی مسلح استفاده می‌کنند.

انتهای پیام//ح.ص


طرح ویژه نیروی انتظامی برای شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.