استاندار خراسان رضوی:

ناامن کردن مسیرها برای قاچاق مواد مخدر در استان

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به امکانات موجود در زمینه مبارزه با مواد مخدر، باید تمامی مسیر‌های استان برای قاچاق این مواد ناامن شود.

ناامن کردن مسیرها برای قاچاق مواد مخدر در استانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در دفتر استاندار برگزار شد، گفت : بسیاری از آسیب‌ها در حوزه مصرف موادمخدر متوجه جوانان است، بنابراین همه دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در بحث فرهنگ سازی و پیشگیری نقش آفرینی کنند.

وی تصریح کرد : با توجه به امکانات موجود در زمینه مبارزه با مواد مخدر، باید تمامی مسیر‌های استان برای قاچاق موادمخدر ناامن شود و انتظار می‌رود که برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه انجام گیرد.

استاندار خراسان رضوی  با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه مقابله با جرائم ۷۰۰ نوع ماموریت دارد، گفت : نباید برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر فقط به ظرفیت‌های این نهاد اکتفا کرد و همه بخش‌های نظامی و امنیتی باید در این زمینه به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۴۷۴ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است و در این زمینه ۱۱۴۳ نفر هم دستگیر شده اند.

وی تصریح کرد : بیشترین میزان افزایش کشفیات در بین انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۹ درصد رشد مربوط به شیشه بوده است.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

افزایش 19 درصدی کشف شیشه نسبت به سال گذشته

برچسب ها: قاچاق ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.