۲ پیروزی برای ملی پوشان بسکتبال ۳ نفره در رقابت‌های کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال ۳ نفره مردان کشورمان امروز در نخستین روز رقابت‌های ۳ به ۳ کاپ آسیا موفق به شکست تیم‌های سامو آ و تایلند شد.

//////دو پیروزی برای ملی پوشان بسکتبال ۳ نفره در رقابت‌های کاپ آسیابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات قهرمانی بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا چین ۲۰۱۹ از ۱ تا ۵ خرداد در شهر چانگشای در بخش مردان با حضور ۲۲ تیم برگزار می‌شود.

تیم ملی بسکتبال ۳ به ۳ مردان کشورمان با رنک ۱۶ با قرار گرفتن در گروه A با تیم‌های فیلیپین، ساموآ، تایلند و قطر هم گروه است و در روز نخست این مسابقات، ساعت هشت و پنجاه دقیقه صبح با ساموآ روبرو شد. ساموآ که در حال حاضر رنک ۲۱ جهان را دارد. سه بازیکن این تیم ۱۸۲ سانتی متر و دیگری ۱۹۹ سانتی متر قد دارند. میانگین سنی این تیم ۲۵ سال است. این تیم در اولین بازی با نتیجه ۲۱ - ۹ مغلوب بلند قامتان کشورمان شد تا تیم ملی کشورمان این رقابت‌ها را با برد آغاز کند.

بازی دوم تیم ملی ایران هم همین امروز ساعت ده و بیست دقیقه صبح با تایلند برگزار شد تایلندی‌ها نیز بعد از ساموآ در رده ۲۲ قرار دارد. تایلند با بازیکنانی با قد‌های ۱۸۹، ۱۹۲، ۱۸۶ و ۱۷۹ میانگین قدی ۱۸۶ سانتی متری دارد. میانگین سنی این تیم نیز ۲۴ سال است. آن‌ها در دومین دیدارشان به مصاف تیم ملی ایران رفتند و در پایان با نتیجه ۲۱ - ۶ شکست خوردند.

علی الله وردی، امیر صدیقی، امیرحسین آذری، محمد اجاقی ۴ ملی پوش اعزامی ایران به کاپ آسیا هستند.

سن و قد هر کدام از بازیکنان ایران:

علی الله وردی قد: ۱۹۷ سن: ۲۲
امیر صدیقی قد: ۲۰۳ سن:۲۵
امیرحسین آذری قد: ۱۹۴ سن: ۲۰
محمد اجاقی قد: ۲۰۰ سن: ۲۶

تیم ملی ایران نیز دارای میانگین قدی ۱۹۸ و میانگین سنی ۲۳ سال است.

بدیثن ترتیب تیم ملی بسکتبال ۳ نفره کشورمان در روز نخست رقابت‌های کاپ آسیا کارش را با ۲ برد آغاز کرد.


بیشتر بخوانید:

اعزام دختران بسکتبالیست به چین

پورکاوه در جمع ۱۰ بازیکن کلیدی آسیا


انتهای پیام/

آغاز رقابت‌های بسکتبال ۳ به ۳ کاپ آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار