توزیع ۱۵ تن گوشت و ۲۰ تن شکر بین هیئت‌های مذهبی زاهدان

کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از توزیع ۱۵ تن گوشت و ۲۰ تن شکر ببا همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت ین هیئت‌های مذهبی زاهدان خبر داد.

توزیع ۱۵ تن گوشت و ۲۰ تن شکر بین هیئت‌های مذهبی زاهدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، علی زارعی کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از توزیع ۱۵ تن گوشت و ۲۰ تن شکر ببا همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت ین هیئت‌های مذهبی زاهدان خبر داد گفت:این میزان گوشت و شکر ویژه نذورات لیالی قدر با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و معرفی نامه از سوی تبلیغات اسلامی استان به متقاضیان تحویل شد.

ازارعی ظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات هماهنگی با مسؤولان سازمان صنعت و معدن و تجارت استان و ستاد تنظیم بازار مقرر شد مسؤولان هیئات مذهبی که جهت برپایی ضیافت سحری و افطاری مراسم‌های لیالی قدر (شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳) ماه مبارک رمضان نیاز به گوشت قرمز و شکر دارند پس از اعلام نیاز و دریافت حواله از واحد تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان، گوشت مورد نیاز خود را به قیمت هر کیلویی ۳۱۵ هزار ریال از فروشگاه اتکا و حواله شکر خود را به قیمت هر کیلویی ۳۸ هزار ریال از فروشگاه امام خمینی (ره) شهرستان زاهدان دریافت نمایند، که خوشبختانه پس از اطلاع رسانی به موقع و استقبال گسترده هییات مذهبی این طرح به حول قوه الهی در آستانه لیالی قدر اجرا شد.

زارعی افزود: با فرا رسیدن لیالی قدر ذکر زیبای «سبحانک یا لا‌الله‌الا انت الغوث الغوث خلصنا من‌النار یارب» در ۸۳۳ هیئت مذهبی سیستان و بلوچستان طنین‌انداز می‌شود.

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان با تبلیغات منفی تلاش دارند حضور مردم معتقد و متدین ایران اسلامی را در آیین‌های مذهبی بویژه شب‌های قدر کم رنگ جلوه دهند.

وی افزود: مسوولان تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرهنگی باید با مدیریت صحیح، دقیق و اطلاع رسانی عمومی زمینه حضور مردم را برای بهره بردن هر چه بیشتر و بهتر از مراسم لیالی قدر فراهم کنند.

زارعی اظهار داشت: برکت، نخستین ویژگی ماه مبارک رمضان است و همه ما باید تلاش کنیم تا از این ماه پر از خیر و برکت بهره‌های وافی و کافی را کسب کنیم.

انتهای پیام/ع

فرا رسیدن لیالی قدر  در ۸۳۳ هیئت مذهبی استان طنین‌انداز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار