داستان‌پردازی‌ جدید غربی‌ها علیه مسکو

درخواست انگلیس از ناتو برای مقابله جدی‌تر با روسیه

وزیر امور خارجه انگلیس از اعضای ناتو می‌خواهد برای مقابله با تلاش‌های روسیه به منظور انجام حملات سایبری اقدامات بیشتری انجام دهند!

درخواست انگلیس از ناتو برای مقابله جدی‌تر با روسیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ­جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس، روز پنجشنبه از اعضای ناتو خواهد خواست برای مقابله با تلاش‌های روسیه به منظور انجام حملات سایبری اقدامات بیشتری انجام دهند. وی همچنین گفت لندن به ۱۶ کشور عضو ناتو برای مقابله با این تهدید‌ها کمک کرده است.

بر اساس متنی که از سخنرانی وزیر امور خارجه انگلیس منتشر شده است، وی در کنفرانس خبری مربوط به دفاع سایبری انگلیس خواهد گفت: «ما معتقدیم که سرویس‌های اطلاعاتی روسیه با هدف قرار دادن زیرساخت‌های ملی بسیاری از کشور‌ها به دنبال یافتن نقاط ضعف آن‌ها هستند».

جرمی هانت با اشاره به تلاش‌های (ادعایی) روسیه برای دخالت در انتخابات اوکراین و آمریکا می‌گوید که این قبیل تلاش ها، نقض حقوق بین الملل محسوب شده و شایسته پاسخی مناسب است.

روابط میان لندن و مسکو از زمان مسموم شدن سرگئی اسکریپال (Sergueï Skripal) جاسوس سابق روسیه و دخترش در انگلیس به سردی گراییده است.

روسیه هرگونه دخالت در این موضوع را رد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار