رئیس بنیاد مسکن نهاوند:

آسیب سیلاب به ۴ هزار مسکن روستایی در نهاوند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوندگفت: بیش از ۴هزار واحد مسکن روستایی نهاوند در سیلاب امسال آسیب دیده اند.

آسیب سیلاب به ۴ هزار واحد مسکونی روستایی در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا نثاری رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند اظهارداشت: مراحل کارشناسی واحد‌های مسکونی آسیب دیده ناشی ازبارندگی شدید فروردین ماه امسال توسط کارشناسان بنیادمسکن به پایان رسید و ۴هزار واحد مسکونی اسیب دیده شناسایی شدند.

وی گفت: باپیگیری‌های انجام گرفته درخصوص مصوب نمودن اعتبار مورد نیاز در هیئت دولت، این بنیاد تشکیل پرونده‌ها را در دستور کار خود قرار داده و طبق برنامه زمانبندی و هماهنگی با دهیاران روستا‌ها از روز پنجشنبه۲۲ اردیبهشت با سرعت نسبت به تکمیل پرونده‌ها اقدام کرد که در حال حاضر نیز تعدادی دیگر در دست انجام می‌باشد.

نثاری افزود: به لحاظ مدیریت زمان وسرعت بخشیدن به انجام امورو جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع، پس از این مرحله برای تکمیل پرونده ومعرفی به بانک‌های عامل با این عزیزان تماس حاصل شده ومطابق سهمیه‌های تخصیصی اقدام می‌گردد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند اظهار داشت: توسط تیم کارشناس این اداره بیش از ده هزارواحد مسکونی مورد بازدید قرار گرفت که چهار هزار واحد آسیب دیده آن شناسایی شد.

وی گفت: تعداد ۴۰۰ درخواست نیز تحت عنوان مرحله دوم به بنیاد مسکن واصل گردیده که در یحال بازدید و ترتیب اثر میباشند.
نثاری بیان کرد: درشهر نهاوندوسه شهر فیروزان، گیان وبرزول نیز باهماهنگی شهرداری، نوع تشکیل پرونده وچگونگی آن تا شنبه مشخص خواهدشدو به این افراد اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/س

سیلاب به ۴ هزار واحد مسکونی روستایی آسیب زد

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.