بهره‌برداری از فاز اول مدرسه شهیدفراهانی در همدان

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری همدان گفت: فاز اول مدرسه شهید فراهانی آماده شده و تحویل آموزش و پرورش شد.

بهره‌برداری از فاز اول مدرسه شهیدفراهانی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی‌اصغر ناظری‌پور ظهر معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری همدان امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با بیان اینکه در جابه‌جایی و تحویل آموزشگاه سعدی و فراهانی نگرانی بود که خوشبختانه فاز اول مدرسه فراهانی تحویل آموزش و پرورش شد گفت: سازمان نوسازی با وجود مشکلات مالی، اقدامات خوبی در این زمینه انجام داد و پیگیری‌ها مناسب بود.

وی با اشاره به اینکه در بارندگی اخیر و بروز سیلاب برخی از مدارس دچار مشکل شده بودند که با پیگیری‌های مسوولان مربوطه مشکلات حل شده است افزود: دبیرستان نمونه دولتی ریحانه‌النبی درخواست خواهرخواندگی با مدرسه چگینی استان لرستان در راستای احیای این مدرسه داشته که اقدام خوبی است.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری همدان ضمن قدردانی از عملکرد اداره آموزش و پرورش همدان در اسکان مسافران نوروزی گفت: نوروز امسال ۳۰ هزار و ۱۲۰ نفر در همدان اسکان داده شد که البته با توجه به تبلیغات صورت گرفته پیش‌بینی می‌شد بیشتر باشد، اما بارندگی مانع شد.

ناظری‌پور تاکید کرد: امسال مسافران خوبی به همدان آمدند و طبق گزارش‌ها ۷۰۰ هزار نفر از مراکز گردشگری این شهر بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نگاه جامعه به معلم تکریمانه است، اما در فضای مجازی گاهی شیطنت‌هایی می‌شود گفت: دولت تاکید در توجه به مطالبات معلمان دارد.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری همدان با بیان اینکه چارچوب‌های قانونی بسته نیست و فضا برای مطالبه‌گری معلمان فراهم است افزود: در برخی از مدارس معلمان به علت حقوق پایین به وظیفه خود عمل نکرده‌اند، اما آیا بدرفتاری شده که این طور نبوده و حال این معلم می‌تواند خود را ببخشد؟!.

وی با اشاره به اینکه معلمان از سال‌ها مطالباتی دارند و به این دلیل است همواره برای آن‌ها مزایایی در نظر گرفته می‌شود و بخشی پرداخت و بخشی باقی می‌ماند گفت: چندین بار فراخوان‌هایی شده که معلمان حق خود را مطالبه کنند و در این بین جز احترام با آن‌ها نیز رفتار نشده است.

ناظری‌پور با بیان اینکه گاهی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب فراخوان می‌دهند که معلمان مشکلات خود را بگویند افزود: در همه بدنه‌ها مشکل است و تنها متعلق به فرهنگیان نیست و ما نیز وظیفه داریم در راستای رفع مشکلات قدم برداریم.

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم خواستار برگزاری برنامه‌های درخور شأن معلمان شد.

انتهای پیام/د.ا

 از فاز اول مدرسه شهیدفراهانی در همدان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.