بخشدار مرکزی مطرح کرد:

ایجاد کارگاه‌های کوچک جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال در روستا‌ها

بخشدار مرکزی گفت: با حمایت از بخش خصوصی در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار کارگاه‌های کوچک فرآوری و تولیدی در روستا‌های بخش مرکزی ایجاد می‌شود.

ایجاد کارگاه‌های کوچک جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال در روستا‌هابه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، داوود پور امینی بخشدار مرکزی بافق  در دیدار با مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان بافق  تجمیع واحد‌های تولیدی در یک منطقه و پهنه را به عنوان یک اقدام موثر ارزیابی نمود و گفت: از پهنه‌های تخصیصی جهاد کشاورزی خصوصا در مناطق محروم‌ در جهت تامین زیرساخت‌ها حمایت می‌کنیم.

وی افزود: در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار با حمایت از بخش خصوصی کارگاه‌های کوچک فرآوری و تولیدی در روستا‌های بخش مرکزی ایجاد می‌شود.

صدور مجوز گلخانه‌های کوچک مقیاس در بافق

رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی نیز در این دیدار گفت: پهنه دام در دهستان سبزدشت تخصیص و در آینده نزدیک با تصویب نهایی آماده واگذاری به سرمایه گذاران و تولید کنندگان خواهد بود.

وی همچنین از صدور مجوز گلخانه‌های کوچک مقیاس در شهرستان خبر داد و گفت: آماده حمایت از متقاضیان هستیم.

در ادامه کارشناسان حاضر در جلسه رشته‌های اولویت دار و اشتغالزا در حیطه کاری خود را اعلام نمودند و توضیحات و دلایل خود در این مورد را بیان کردند و مقرر شد با بررسی تکمیلی تعدادی از طرح‌ها به متقاضیان معرفی و راهنمایی و هدایت لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار