مدیر امور شعب پست بانک استان یزد خبرداد:

رتبه نخست پست بانک استان یزد در زمینه ارائه اعتبار و ایجاد اشتغال روستایی

مدیر امور شعب پست بانک استان یزد گفت: پست بانک استان بیشترین میزان تسهیلات اشتغالزایی را در کشور کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی قاسمی مدیر امور شعب پست بانک استان یزد با اشاره به اینکه پست بانک یکی از سه بانک عضو قانون اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری کشور است، گفت: پست بانک استان یزد سال گذشته رتبه اول را در زمینه ارائه اعتبار و ایجاد اشتغال روستایی کسب کرده است.

وی پست بانک را بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و افزود: این بانک در زمینه کاهش شکاف خدمات بانکی در روستا‌ها گام برمی دارد و در همین راستا ۴۰ باجه پست بانک در روستا‌ها خدمات بانکی را ارائه می‌دهند و این تعداد ۲۷ باجه مجهز به دستگاه خود پرداز بانکی و تمام باجه‌ها مجهز به دستگاه خود پرداز درون شعبه‌ای است.

قاسمی از دیگر وظایف پست بانک را ارائه خدمات بانکی و حمایت از فعالان بخش آی تی و آی سی تی دانست و عنوان کرد: پست بانک استان یزد رتبه اول را بعد از تهران در زمینه ارائه تسهیلات به فعالین بخش آی تی و آی سی تی دارا است و همچنین در سال گذشته به ۳۲ طرح‌های درآمد زایی در دهیاری‌ها اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب پست بانک استان تاکید کرد: پست بانک در ارزیابی سال گذشته وزارت امور اقتصادی و دارائی رتبه اول را در بین بانک‌های کشور کسب کرده و جز پنج بانک ارائه دهنده خدمات کارگزاری بانک مرکزی به دستگاه‌های اجرایی دولتی است.

انتهای پیام/ی

پست بانک استان یزد رتبه نخست ارائه تسهیلات به اشتغال روستایی را کسب کرد

برچسب ها: پست ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.