اجرای گام دوم طرح "سبزآموز"در خراسان رضوی

مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: مرحله دوم طرح سبز آموز در استان اجرایی می شود.

گام دوم طرح به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تورج همتی مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی صبح امروز در نشست طرح سبز آموز گفت: با توجه به بازخوردهای مثبت و برجسته فاز نخست طرح سبز آموز در ارتقای سواد و بینش محیط زیستی، توسعه و ترویج این قبیل آموزش‌های ابتکاری و طبیعت محور در میان دانش آموزان ، این طرح یکی از مطلوب‌ترین روش‌های انتقال دانش و بینش به کودکان و نوجوانان است.
 
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ های صورت گرفته، ادامه این طرح اجرایی که برای نخستین بار در کشور، روز‌های پایانی سال گذشته در مشهد آغاز شد، مبتنی بر رویکرد‌های نوین آموزشی و در مقیاسی بسیار وسیع‌تر خواهد بود.


برگزاری جشنواره ملی آموزش محیط زیست


زارعی معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نیز در ادامه ،اجرای برنامه‌های آموزشی در حوزه محیط زیست را یکی از اولویت‌های شهرداری دانست و گفت: در راستای بسترسازی توسعه آموزش‌ها به سراسر شهر به منظور دسترسی همه دانش‌آموزان به این آموزش‌های میدانی که از فضای تئوری فاصله گرفته و فرصت لمس طبیعت را به دانش آموزان می‌دهد، آمادگی داریم.

وی  به برگزاری جشنواره ملی آموزش محیط زیست با هدف ارتقای برند شهر مشهد در راستای چشم انداز ۱۴۰۴ در سال آتی اشاره و تصریح کرد:  از منتخبان دانش‌آموزی و نمایشگاه نقاشی زیست محیطی دانش آموزان در این جشنواره  تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام//ف.غ
 

ارتقای برند شهر مشهد در راستای چشم انداز ۱۴۰۴

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.