مربی تیم ملی جوانان وزنه برداری: در برخی از وزن‌ها می‌توانیم ۲ مدال کسب کنیم

شاهو جوانمردی مربی تیم ملی جوانان وزنه برداری گفت: با وجود همه مشکلاتی که در این مسابقات وجود دارد، نتایجی خوبی کسب خواهیم کرد.

شاهو جوانمردی مربی تیم ملی جوانان وزنه برداری در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات فیجی اظهار کرد: افرادی که به فیجی اعزام می‌شوند، بیش از ۶ ماه است که برای این مسابقات در اردو به سر می‌برند. درست است که ۱۰ نفر را به مسابقات فیجی اعزام می‌کنیم، اما باید گفت از ابتدا ۱۸ نفر در اردو حضور داشتند و ما از آن‌ها به این ۱۰ نفر رسیدیم.

مربی تیم ملی جوانان وزنه برداری: در برخی از  وزن ها می توانیم 2 مدال کسب کنیم

در برخی از وزن‌ها با ۲ وزنه بردار اعزام می‌شویم، چون هر ۲ نفر شانس کسب مدال دارند

در برخی از اوزان تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات فیجی با ۲ وزنه برداری حاضر می‌شود که در این باره مربی تیم ملی جوانان گفت: دراین وزن ها، چون شرایط هر ۲ وزنه برداران خوب بود، هر ۲ را به مسابقات می‌بریم و همواره هم دیده شده که در وزن‌های بالا ایرانی‌ها نتایجی بهتری می‌گیرند امسال نیز در وزن‌های ۱۰۲ و هم چنین فوق سنگین با ۲ وزنه بردار راهی فیجی می‌شویم.

مربی تیم ملی جوانان وزنه برداری اضافه کرد: اکثر این نفرات در تیم‌های لیگ برتری عضو هستند و اکنون به خاطر تعطیلی لیگ از نفرات حاضر در اردو به خوبی استفاده می‌کنیم و با توجه به اینکه لیگ برتر از مرداد ماه آغاز می‌شود و تا آخر سال نیز ادامه پیدا می‌کند، این بهترین فرصت بود تا از جوانان در این اردو‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

وزن‌ها تغییر کرده، اما نسبت به سال‌های قبل شرایط بهتری داریم

جوانمردی به عنوان مربی تیم ملی درباره انتظار کادر فنی از تعداد مدال‌هایی که در فیجی کسب می‌شود تصریح کرد: دوره قبل ۹ کشور از حضور در مسابقات محروم بودند. محرومیت آن‌ها از بین رفته است. تیم ما از سال‌های قبل بهتر است. مثلا در سنگین وزن می‌توان از هر ۲ وزنه بردار انتظار مدال داشت یعنی هم عزیزی و هم قاسمی با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد، امیدواریم که مدال کسب کنند. در دسته ۹۶ کیلو گرم نیز افشین طاهری جز ۳ نفر اول جهان در وزن خود محسوب می‌شود و شرایط خوبی دارد.

مربی تیم ملی جوانان وزنه برداری: در برخی از  وزن ها می توانیم 2 مدال کسب کنیم

او ادامه داد: در وزن ۸۱ کیلو گرم حسین سلطانی، سال گذشته به مقام دومی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان دست پیدا کرده است، اما امسال کار سخت تری دارد، چون سال قبل در دسته ۷۸ کیلو گرم وزنه زده است و حالا این وزن به ۸۱ کیلوگرم تغییر کرده است. چون آمار دقیقی از این وزن وجود ندارد پیشبینی از مدال آوری در این دسته نیز کار دشواری است، اما با این وجود حسین سلطانی یکی از گزینه‌های مدال آوری در این مسابقات محسوب می‌شود. روح الله بیرالوند هم همواره در ۲ ضرب عملکرد خوبی ارائه داده است و ما را در دسته ۷۳ کیلو گرم امیدوار کرده است تا او را روی سکو ببینیم؛ و در کل می‌توانم این نوید را بدهم که از لحاظ مدالی نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری را داشته باشیم.‌

قرار بود فقط ۶ را به مسابقات اعزام کنیم

وی در پایان به مشکلات مالی تیم ملی جوانان وزنه برداری اشاره و خاطرنشان کرد: کادر کلی تیم ملی جوانان از ۱۷ نفر تشکیل می‌شد. هم ماساژور داشتیم و هم اعضای کادر فنی ۳ نفر بودند، اما بودجه مورد نیاز برای این بازی‌ها تامین نشد. حتی می‌خواستیم فقط ۶ نفر از بچه‌ها رابه مسابقات اعزام کنیم، اما چون دیدیم این افراد ماه‌ها برای مسابقات تلاش کرده اند از تعداد افراد کادر فنی، پزشکی و ماساژور کم کردیم تا همه ملی پوشان را بتوانیم به مسابقات اعزام کنیم.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران فقط با یک مربی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

بیرانوند: احتمال دارد با همه وزنه برداران در مسابقات جهانی حاضر نشویم / فدراسیون همه تلاش خود را انجام می‌‌دهد

رضازاده: کسی که مدام وعده می‌دهد، همان شخصی است که به هیئت‌های وزنه برداری هدیه داده است


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان در خصوص مسابقات فیجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار