تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران فقط با یک مربی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران در حالی این هفته به مسابقات جهانی فیجی اعزام می‌شود که در لیست این تیم فقط نام یک مربی به چشم می‌خورد.

اعزام به مسابقات جهانی بدون پزشک، ماساژور و فقط با یک مربیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۴ روز دیگر اولین گروه اعزامی از تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران برای شرکت در مسابقات جهانی به فیجی اعزام می‌شود. در لیست کاروان اعزامی ایران به این بازی‌ها به غیر از ۱۰ وزنه بردار، فقط نام شاهور جوانمردی به عنوان مربی تیم و محسن بیرانوند به عنوان دبیر فدراسیون دیده می‌شود.

در این لیست خبری از پزشک، ماساژور و دیگر اعضای کادرفنی نیست و گفته می‌شود مشکلات مالی باعث شده تا حتی علیرضا کاظمی نژاد مدیر تیم‌های پایه وزنه برداری هم با تیم به فیجی نرود.

در طول برگزاری اردوها، ۷ نفر به عنوان کادر فنی و پزشک و ماساژور در کنار تیم حضور داشتند، اما حالا به دلیل مشکلات مالی فقط ۲ نفر از این افراد به همراه وزنه برداران عازم فیجی می‌شوند.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ خرداد در فیجی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز در قالب ۲ گروه در تاریخ ۸ و ۱۱ خرداد به این کشور اعزام می‌شود.


بیشتر بخوانید:

ماجرای هدیه‌های میله‌ای و انتخابات وزنه برداری!

رضازاده و باقری ائتلاف کردند

لیست اولیه وزنه برداران جوان جهان اعلام شد/ ایرانیان در صدر


انتهای پیام/

اعزام تیم ملی جوانان وزنه برداری به مسابقات جهانی با یک مربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار