چرا گل محمدی هدایت تیم امید را بر عهده نگرفت؟

یحیی گل محمدی در نهایت قرارداد خود با پدیده را تمدید کرد و هدایت تیم امید را نپذیرفت.

روایت یحیی از نپذیرفتن هدایت تیم امیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی برای دو فصل دیگر در پدیده مشهد ماندگار شد و قراردادش را تمدید کرد. این در حالی است که او فقط با یک امضای ساده می‌تواند سرمربی تیم امید کشورمان باشد، ولی تصمیمش این بود که در مشهد بماند و پدیده یا همان شهرخودرو را در فصل آینده نیز همراهی کند. او در این خصوص گفت: «پدیده یک تیم پرهوادار با بازیکنان بامعرفت و طرفداران فوق العاده است. شاید امکانات ما نسبت به خیلی از باشگاه‌ها متفاوت باشد، ولی این تیم را خودم به اینجا کشاندم و نمی‌توانم به راحتی بچه‌ها را رها کنم. در واقع جدایی از پدیده، برایم امکان پذیر نبود.»

گل محمدی اضافه کرد: «ما دست به کار بزرگی زدیم و توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم. اتفاقی که تا به حال برای فوتبال مشهد رخ نداده بود. از حالا باید به فکر ساختن یک تیم عالی برای فصل بعد باشیم و برای این کار هم، برنامه ریزی گسترده‌ای داریم. امیدوارم بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم. مردم دوست دارند تیم فصل آینده، بهتر از این‌ها باشد و ما هم می‌خواهیم خواسته مردم لحاظ شود.»

سرمربی جوان تیم پدیده در نهایت گفت: «پیشنهادات زیادی به دستم رسید، ولی در نهایت به این نتیجه رسیدم که ماندن در پدیده بهترین انتخاب است به همین علت بود که تصمیم گرفتم بمانم و به کارم ادامه بدهم. انشالله فصل آینده تیمی بهتر از لیگ هجدهم بسازیم و با قدرت وارد لیگ شویم.»

منبع:خبرآنلاین

انتهای پیام/

روایت یحیی از نپذیرفتن هدایت تیم امید

برچسب ها: فوتبال ، تیم پدیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار