به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی مراسم خوانش کتاب درکمین گل سرخ برگزار شد.

مراسم خوانش کتاب در کمین گل سرخ برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در جلسه خوانش کتاب «در کمین گل سرخ» گفت : سومین نشست خوانش کتاب با همت اداره کل کتابخانه‌های استان و همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار شده و خروجی مطلوبی دارد، تعداد افراد در هر جلسه افزایش می‌یابد.

وی  ادامه داد: تهیه و نشر کتاب‌هایی متناسب با تأکیدات معصومان (ع) باید در دستور کار قرار گیرد، همچنین حضور راوی به درک کلیات کتاب توسط مخاطب کمک می‌کند، مخاطب در صورت درک بهتر از خوانش کتاب، برای خواندن کتاب‌های بیشتر تشنه‌تر می‌شود، این امر در حال حاضر در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: امروز یکی از بهترین کتاب‌ها برای الگو قرار دادن آن در زندگی، «در کمین گل سرخ» است، که در سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی از تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب نیز رونمایی شد.

حجت الاسلام سبزیان افزود :بسیاری از فرمول‌های موجود در این کتاب مانند صبر، مقاومت، ایستادگی و نظایر این موارد لازمه وجود زندگی بهتر است.

وی تصریح کرد: باید این کتاب در سبک و روش زندگی ما تأثیرگذار باشد، شهدای دفاع مقدس به ویژه شهید احمد کاظمی، احمد متوسلیان و سایر شهدای منشأ اثر و بزرگواران حاضر در جامعه تلاش بسیاری برای وضعیت کنونی داشتند، شهدا از کرامت ویژه‌ای برخوردارند که با حضور در این جلسات کرامت آن‌ها شامل حال ما نیز می‌شود.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

یکی از بهترین کتاب‌ها برای الگو قرار دادن آن در زندگی، «در کمین گل سرخ» است

برچسب ها: شهدا ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.