از هر ۵ نوجوان صهیونیست، ۴ نفر از خشونت جنسی رنج می‌برند

بر اساس گزارش یک موسسه صهیونیستی، از هر ۴ نوجوان صهیونیست، یک نفر از مواد مخدر استفاده می‌کند و از هر ۵ نوجوان اسرائیلی، ۴ نفر از خشونت جنسی رنج می‌برند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه «معاریو»، انجمن «عِلِم» که برای حمایت از نوجوانان در شرایط خطرناک فعالیت می‌کند، امروز یکشنبه گزارش سالانه خود را درباره رفتار‌های خطرناک نوجوانان صهیونیست منتشر کرد. این گزارش بر مبنای اطلاعات جمع‌آوری شده از ۲۱ هزار نوجوان اسرائیلی تهیه شده است که سال ۲۰۱۸ از کمک‌های انجمن مذکور بهره برده‌اند.

اطلاعات منتشر شده در این گزارش نشان می‌دهد که از هر ۴ نوجوان صهیونیست، یک نفر از مواد مخدر استفاده می‌کند و از هر ۵ نوجوان اسرائیلی، ۴ نفر از خشونت جنسی رنج می‌برند.

این گزارش آخرین اطلاعات را در خصوص وضع نوجوانانی ارائه می‌کند که کارکنان انجمن عِلِم یا همکاران داوطلب این انجمن با آن‌ها ملاقات داشته‌اند.

گزارش یاد شده بر ۳ پدیده اصلی تمرکز کرده است: استفاده گسترده از مواد مخدر، گسترش خشونت جنسی و افزایش خشونت در خانواده، جامعه و شبکه اینترنت.

در این گزارش در خصوص استفاده گسترده از مواد مخدر آمده است: از هر ۴ نوجوانی که همکاران داوطلب انجمن با آن‌ها ملاقات داشته‌اند، یک نفر از مواد مخدر استفاده می‌کند، در حالی که این وضع در حومه شهر‌ها وخیمتر است و در این مناطق از هر ۲ نواجوان، یک نفر از مواد مخدر استفاده می‌کند. شبکه‌های اجتماعی تاثیر بسیار در گسترش این پدیده داشته‌اند. انجمن عِلِم در خصوص پدیده استفاده از مواد مخدر میان نوجوانان و بچه‌های کم سن و سال (۱۲ الی ۱۶ سال) احساس نگرانی می‌کند.

در گزارش این انجمن در خصوص افزایش خشونت جنسی آمده است: از هر ۵ نوجوانی که انجمن عِلِم طی امسال با آن‌ها ملاقات داشته است، ۴ نفر از خشونت جنسی رنج می‌برند. آمار گزارش‌ها و مراجعه‌هایی که در شبکه اینترنت در خصوص آسیب‌های جنسی به این انجمن شده، ۲ برابر آمار سال گذشته است. غالب قربانیان خشونت جنسی، دختران بوده‌اند.

افزایش خشونت در خانواده، جامعه و شبکه اینترنت، آخرین پدیده‌ای است که گزارش مذکور بدان پرداخته است که بر اساس آن از هر ۵ نوجوانی که به کارکنان عِلِم مراجعه کرده‌اند، یک نفر از خشونت در خانواده یا جامعه و یا شبکه اینترنت، رنج می‌برد. این آمار میان خردسالان وخیمتر است به گونه‌ای که در این گروه سنی، از هر ۲ نفر، یک نفر از خشونت رنج میبرد.

«دور کاربل» مدیر کل انجمن عِلِم در اشاره به یافته‌های این گزارش گفت: «به سبب وجود شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مختلف، امسال شاهد دسترسی آسانتر نوجوانان به مواد مخدر هستیم. استفاده از مواد مخدر در فضای عمومی، باعث شده است نوجوانان بیشتری برای همکاری و مشورت در خصوص استفاده از مواد مخدر، به ما مراجعه کنند.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
به درک...همشون بمیرن امیدوارم..
تاوان خونهای به ناحق ریخته شده نوزادان و کودکان فلسطینی رو خدا داره ذره ذره ازتون میگیره جنایتکاران صهیونیست
آخرین اخبار