رفع سد معبر در سطح شهر هرسین

رفع سد معبر در سطح شهر هرسین توسط شهرداری به طور جدی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،باتوجه به صدور اخطاریه‌های لازم جهت رفع سد معبردر شهر هرسین توسط شهرداری و با همکاری ادارات و مراجع ذیربط و مرتبط به طور جدی با این موضوع (معضل سدمعبر) برخورد می‌شود.

 اسدی شهردار هرسین در خصوص سد معبر در خیابان‌ها و معابر اصلی گفت : به منظور حفظ نظم، جلوگیری از سد معبر، پاکیزگی محیط و زیباسازی منظر شهری، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت شهروندان و به استناد تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، نسبت به جمع آوری موارد سد معبر، رأساً اقدام می‌کند.

شهردارهرسین با اشاره به صدور حدود ۳۰۰ اخطاریه با مهلت ۷۲ ساعته نسبت به جمع آوری وسائل خود که باعث سد معبر گردیده در این خصوص اظهار داشت: در راستای کاهش آلودگی محیطی و ارتقاء سطح رفاه شهروندان و افزایش سطح رضایت مندی عمومی، شهرداری بعد از مهلت فوق الاشاره با موارد سدمعبر برخورد و نسبت به جمع آوری وسائل سد معبر اقدامات لازم را به انجام می‌رساند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات سد معبر تاثیر بسزایی در چهره شهر دارد، گفت: این موارد شامل اخطاریه به کسبه‌هایی که باعث سد معبر گردیده انجام پذیرفته است.

وی در ادامه افزود: برای رفع معضل سد معبر لازم است در کنار برخورد قاطعانه، با همکاری ادارات ذیربط استمرار را نیز در دستور کار داشته باشیم تا این مهم برای اصناف نهادینه شود.

شهردارهرسین در پایان بیان داشت: صنوفی که به اخطاریه اکیپ‌های گشت رفع سدمعبر (اجرائیات شهرداری) توجه نکنند، اجناسشان جمع‌آوری می‌شود و کلیه عواقب آن برعهده شخص خاطی خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

صدور اخطاریه‌های لازم جهت رفع سد معبر

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار