سارق احشام در کمتر از ۱۲ ساعت با ۲۰ راس گوسفند دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک نفر سارق و کشف ۲۰ راس گوسفند در عملیات ماموران انتظامی بخش راین در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

سارق احشام در کمتر از ۱۲ ساعت با ۲۰ راس گوسفند دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی بخش راین، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین رابطه مأموران انتظامی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت سارق را شناسائی و دستگیر کنند.

وی بیان داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه سرقت بود در مواجهه با شواهد موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت ۲۰ راس گوسفند به ارزش ۴۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

وی گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه دارند از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا نزدیکترین یگان انتظامی به اطلاع پلیس برسانند و نظرات و پیشنهادات و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/س

دستگیری یک نفر سارق و کشف ۲۰ راس گوسفند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۱۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
40میلیون تومان
آخرین اخبار