بسته نقل و انتقالات اروپا؛

احتمال تغییر در کادرفنی باسلونا و حضور آلگری در نیوکمپ / چشم اسپانیایی‌ها به دنبال انگلیسی‌ها / پیشنهاد‌های وسوسه کننده برای کاپیتان از چین

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بازار نقل و انتقالات اروپا این روزها با توجه به پایان رقابت های این قاره تقریبا آغاز شده است و تیم های مختلف کارشان را آغاز کرده اند. در این میان برخی تیم های مانند بارسلونا، پاری سن ژرمن، منچستر سیتی و یوونتوس انتظار می رود که شاهد تغییرات کمی باشند اما تیم هایی مانند رئال مادرید ، منچستر یونایتد و تیم های ایتالیایی احتمالا نقش زیادی در بازار امسال داشته باشند. البته این فصل بیشتر از گذشته شایعاتی  درباره پیشنهاد های وسوسه کننده آسیایی ها مطرح است.

این روزها مانند همیشه شایعات زیادی در بازار نقل و انتقالات وجود دارد که اگر هر کدام از آن ها به حقیقت بپیوندد می تواند بمب نقل و انتقالاتی سال باشد. آخرین شایعات نقل و انتقاتلات اروپا به شرح زیر است:

یکی از داغ‌ترین شایعات این روز‌های فوتبال اروپا نغییر در نیمکت بارسلونا برای فصل آینده و خروج والورده از این تیم است. ناکامی این سرمربی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا  و همچنین در این فصل ناکامی در کسب دوگانه باعث شده تا شایعاتی مبنی بر خروج این سرمربی مطرح شود. یکی از گزینه‌هایی که در صورت خروج والورده از بارسلونا برای این تیم مطرح است آلگری سرمربی سابق یوونتوس است که امسال از این تیم خارج شد.  

//// احتمال تغییر در باسلونا و حضور آلگری در نیوکمپ / چشم اسپانیای ها به دنبال انگلیسی ها / پیشنهاد های وسوسه کننده برای کاپیتان از چین

احتمال خروج راموس از رئال مادرید یکی از  اخبار داغ این روز‌های بازار نقل و انتقالات است. اختلافات او و پرز رئیس باشگاه و همچنین وجود پیشنهاد‌های خوب از باشگاه‌های چین شایعه خروج راموس از رئال را بیش از پیش تقویت کرده است. البته بعید است که این بازیکن سانتیاگو برنابئو را ترک کند.  

ژائو فیلیکس بازیکن جوان و آینده دارد تیم فوتبال بنفیکا پس از درخشش در رقابت‌های این فصل شایعه حضورش در باشگاه‌های مطرح قاره کهن از جمله تیم‌های منچستری و یوونتوس بیش از پیش شنیده می‌شود.  

امباپه و نیمار بر اساس اعلم مسئولان پاری سن ژرمن در این تیم ماندنی هستند و بر خلاف شایعات مطرح شده فرانسه را ترک نمی‌کنند با این حال همچنان شایعات زیادی درباره حضور این ۲ ستاره فرانسوی و برزیلی در رئال مادرید شنیده می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

گواردیولا نزدیک‌تر از قبل به نیمکت یوونتوس / وضعیت مبهم بیل در مادرید

توافق اولیه یوونتوس و گواردیولا

تساوی رم و ساسولو / کار سخت رمی‌ها برای سهمیه لیگ قهرمانان

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا/ از احتمال خروج امباپیه و نیمار از جمع پاریسی‌ها تا حضور گریزمان در جمع شیاطین سرخ


انتهای پیام/

نقل و انتقالات اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار