تولیت آستان قدس رضوی:

رسالت اصلی آستان قدس رضوی کار فرهنگی است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی باید عمیق، اثرگزار و متناسب با رویکرد‌های جامعه، اقتضائات نسل جوان، شرایط روز کشور و ترویج سیره رضوی در بین مردم باشد.

رسالت اصلی آستان قدس رضوی کار فرهنگی است/ فعالیت های فرهنگی باید عمیق و متناسب با اقتضائات نسل جوان، شرایط روز کشور و ترویج سیره رضوی در بین مردم باشدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در جمع مدیران سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: رسالت اصلی آستان قدس رضوی کار فرهنگی است و به همین دلیل همواره با بخش‌های فرهنگی ارتباط مستمر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی آستان قدس رضوی باید عمیق، اثرگزار و متناسب با رویکرد‌های جامعه، اقتضائات نسل جوان، شرایط روز کشور و ترویج سیره رضوی در بین مردم باشد و در این زمینه از کار‌های سطحی و شعاری پرهیز شود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت:در موضوعات مختلف با نگاه انقلابی برگرفته از رهبر معظم انقلاب حرکت خواهیم کرد و نگاه سیاسی، جناحی و جریانی نخواهیم داشت و برای انجام فعالیت‌های مختلف به دنبال حجت شرعی و رضای الهی هستیم.

مروی افزود: معیار و ملاک ما در مسائل فرهنگی منویات رهبر معظم انقلاب است؛ باید در فعالیت‌ها و طرح‌هایی که ارائه می‌کنیم، پیوست «فرمایشات رهبری» داشته باشیم، زیرا بهترین راهبرد‌ها در موضوعات فرهنگی را ایشان تبیین نموده اند.

وی در پایان ادامه داد: باید کرسی‌های آزاد اندیشی را در مشهد و آستان قدس رضوی زنده کنیم تا الگوی بخش‌های مختلف کشور شود و برای تمام فعالیت‌ها باید از متخصصان ،اندیشمندان حوزه و دانشگاه کمک بگیریم.
 
 
انتهای پیام // ف. ک
 

زنده کردن کرسی‌های آزاد اندیشی در مشهد و آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.