تصاویری از قاتل امام جمعه کازرون

تصوری از حمیدرضا درخشنده، فردی که سحرگاه امروز امام جمعه کازرون را به قتل رساند در فضای مجازی منتشر شده است.

تصویری از قاتل امام جمعه کازرونبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قاتل حجت الاسلام محمد خرسند، قبل از ظهر امروز چهارشنبه هشتم خرداد در محلی موسوم به تپه شادی دستگیر شد. قاتل فردی حدوداً ۴۰ ساله به نام حمید درخشنده است و دستگیری وی از سوی دفتر امام جمعه فقید کازرون تأیید شده است.

گفتنی است؛ امام جمعه کازرون حوالی ساعت ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه در حالی که به اتفاق همسر خود از مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان (شب قدر) بازگشته بود، مورد سوءقصد قرار گرفت.

تصویر منتشرشده از قاتل  امام جمعه کازرون را که بر اساس اطلاعات منتشرشده در حرفه عکاسی و فیلمبرداری مشغول به کار بود، می‌‌ببنید:

تصویری از قاتل امام جمعه کازرون

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
این که بی خطره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۳۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
خواهشا سریع و در ملاعام اعدامش کنید قاتل را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
حتما باید ده ها نفر توکشور کشته و شهید بشن تا کسی قانونی تصویب کنه و کاری صورت بگیره؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
بدا به حال این فریب خورده ها ی خونریز
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۲۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین :اگر این فرقهای انحرافی که انواع و اقسام دارند مجدانه و سریعا و با دقت جلوگیری و پیشگیری نشوند به آرامی و گام به گام شیطانی رشت کرده همانند غده های سرطانی خطرناک و سپس فرق انحرافی در مملکت اسلامی برای خودشان سربازهای شیطانی پرورش می دهند انشاءالله که سربازان خوشنام و گم نام مقتدر و قدرتمند و توانمند دلاور مردان مرد امام زمان عج در سر تا سر کشور اسلامی قرآنی همگی بساطهای این فرقهای مختلف حزب ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن و انس ملعونشان را پاکسازی و به زباله دان تاریخ بریزند قبل از آنکه دیر شود و آنان در کشور قدرت و افراد شیطانی زیادی بگیرند . والسلام و صلوات التماس دعا.