نه به معامله قرن؛

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در دیار امام مهربانی ها/همبستگی مردم مشهد با ملت مظلوم فلسطین

راهپیمایی روز قدس ، روز خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه مشهد باشکوه خاصی برگزار شد.

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در دیار امام مهربانی ها/همبستگی مردم مشهد با ملت مظلوم فلسطینبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حضور گسترده و پرشور مردم روزه‌دار مشهد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در انزجار از رژیم غاصب صهیونستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین  از میدان ۱۵خرداد به سمت حرم مطهررضوی آغاز شد.
 
در این مراسم گروه‌های شرکت کننده در حالی که پارچه نوشته‌هایی با محتوای حمایت از قدس شریف و سرکوبی رژیم غاصب صهیونیستی و عکس‌هایی از امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب در دست دارند یکصدا با فریاد‌هایی که لرزه بر پیکره پوشالی اشغالگران صهیونیست و حامیانشان می‌اندازد، شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر داده اند تا حمایت خود را از مردم فلسطین و قیام مقدس شان اعلام کنند و به همه ابرقدرت‌ها هشدار دهند اسلام دیگر تحت سیطره آنان و عمال خبیث شان واقع نخواهد شد.
 
تمام مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی مالامال از جمعیت بوده و ولایتمداران دیار امام مهربانی‌ها همراه با تمام ایران فریاد رهایی قدس و برائت از اسرائیل سر داده‌اند.
 
مردم در شهرستان‌های خراسان رضوی نیز مسیر‌های راهپیمایی را مملو از جمعیت کرده‌اند تا به دنیا بگویند فلسطین تنها نیست و جبهه مقاومت با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.
 
انتهای پیام//ز.م
 

راهپیمایی روز قدس در مشهد

برچسب ها: قدس ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.