وزیر ورزش و جوانان‌ در قم:

امسال ۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور به بهره برداری می رسد

سلطانی فر گفت:امسال ۷۰۰ پروژه ورزشی در بخش ورزش و هم در بخش جوانان در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ مسعود سلطانی فر،وزیر ورزش و جوانان شامگاه پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پیامبراعظم (ص) در جمع خبرنگاران گفت:با استفاده از ساز و کار قانونی که در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده این ظرفیت را داریم که پروژه‌های نیمه کاره را با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به اتمام برسانیم.

وی با تاکید براینکه یکی از سیاست‌های مهم دولت نه تنها در بخش ورزش و جوانان بلکه در همه حوزه‌ها خصوصی سازی است، افزود:خوشبختانه در بخش ورزش ما شاهد رغبت بسیار خوبی از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری هستیم که باید از این ظرفیت درست استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد:پیش بینی ما این بود که تا پایان سال ۹۷ حدود ۵۰۰ پروژه ورزشی را در سطح کشور به بهره برداری برسانیم، اما به یاری خدا و تلاش همکارانم بیش از ۷۰۰ پروژه در سال گذشته به بهره برداری رسید.

سلطانی فر عنوان کرد: امسال قرار است ۷۰۰ پروژه ورزشی دیگر را افتتاح کنیم که امیدواریم با تخصیص‌های مختلفی که از ردیف‌های ملی و استانی در اختیار وزارت ورزش و حوانان قرار می‌گیرد بتوانیم هم در بخش ورزش و هم در بخش جوانان این پروژه‌ها را به بهره برداری برسانیم و در هر دو بخش قهرمانی و همگانی در اختیار مردم قرار ددهیم تا موجبات شور و شادی و نشاط آنان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) گفت:بنا بود همزمان با هفته دولت و در شهریور ۹۸ این پروژه افتتاح شود، اما با پیگیری‌های مختلفی که همکارانم داشتند امروز در خرداد ماه و در آستانه روز قدس موفق به بهره برداری زودهنگام از آن شدیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: مجموعه مجموعه ورزشی پیامبراعظم (ص) از سه بخش مختلف تشکیل شده که سالن اصلی آن با ظرفیت بالا برای تمام رشته‌های داخل سالن در سطح بین المللی پاسخگو است و امکان میزبانی قم در رویداد‌های مهم را فراهم می‌کند.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: یک زورخانه بسیار زیبا و یک استخر بسیار مجهز از دیگر امکانات جنبی این مجموعه است که با اعتباری معادل ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری نهایی رسیده و امیدواریم با همکاری خوب مردم و نگهداری مسئولین سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

سفر وزیر ورزش و جوانان به قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار