نه به معامله قرن /امام جمعه سمنان:

معامله قرن ، طرحی خائنانه است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: آمریکا در معامله قرن تلاش می کند اسرائیل را در فلسطین به رسمیت بشناساند ولی بداند هرگز دزد صاحبخانه نمی شود.

معامله قرن ، طرحی خائنانه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه سمنان ، به طرح صهیونیستی - آمریکایی معامله قرن اشاره کرد و گفت: شیطان بزرگ می خواهد بار دیگر خلاف عقل و شرع و عرف عمل کند و اسرائیل را در فلسطین به رسمیت بشناساند ، اما این را بداند که ملت های اسلامی نخواهند گذاشت این طرح به جایی برسد و هرگز دزد صاحبخانه نمی شود.

وی با قدردانی از ملت ایران برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس افزود: امروز مردم ولایتمدار و روزه دار استان سمنان هم همزمان با سراسر کشور ، با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس ، پیام اسرائیل رفتنی و فلسطین ماندنی است را به گوش جهانیان رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت :مقام معظم رهبری در تلاش ، شجاعت ، ساده زیستی و کلام همانند امام راحل هستند و پیروی از ایشان همان پیروی از ولایت و تکیفی بر ماست.

انتهای پیام / گ 

نه به معامله قرن 

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار