نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مردم مجالس باعظمت‌تری در مساجد برپا کنند

آیت الله شاهچراغی گفت: مردم احیای شب قدر را در خانه‌ها نگیرند و مجالس باعظمت‌تر را در مساجد برپا کنند.

مردم مجالس باعظمت‌تری در مساجد برپا کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان درباره اهمیت شب‌های قدر اظهار کرد: لیالی قدر از شب‌های بسیار بزرگی است که خداوند متعال هر سال این شب‌ها را گزینش می‌کند.

وی ادامه داد: شبی که عبادتش معادل با هزار ماه است، ارزش زیادی دارد؛ شبی نداریم که عبادتش معادل هزار ماه باشد و باید در این شب‌ها به خداوند متعال از راه دعا و قرآن و احیای شب نزدیک شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه مقدرات ما در این شب‌ها تصویب و مقدر می‌شود، تصریح کرد: بهتر است مردم به خانه‌های خدا بروند و در مساجد و اماکن متبرکه به خدا تقرب پیدا کنند و زیر سایه قرآن قرار گیرند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه احیای شب قدر و قرآن سر گرفتن همراهی با ولایت است، اضافه کرد: ولایتمداری خودمان را در ماه رمضان نشان می‌دهیم؛ قرآن و ولایت باید در کنار هم قرار گیرد و پیامبر گرامی اسلام (ص)، دو امانت قرآن و عترت را برای ما به یادگار گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه این شب‌ها متعلق به قرآن و ولایت و زمان پناه بردن به قرآن کریم و ولایت است، تصریح کرد: باید سعی کنیم تا عامل به قرآن و پیرو ولایت باشیم و در خط امام علی (ع) حرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: مردم سعی کنند احیای شب قدر را در خانه‌ها نگیرند و مجالس باعظمت‌تر را در مساجد برپا کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام / گ 

شب قدر،شب بندگی

برچسب ها: احکام شرعی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار