سردار شاهچراغی:

استکبار جهانی هنوز هم مردم و بسیجیان این کشور را نشناخته است/مقاومت رمز پیروزی ملت ایران

استکبار جهانی هنوز هم مردم و بسیجیان این کشور را نشناخته است/مقاومت رمز پیروزی ملت ایرانفرمانده سابق سپاه استان سمنان گفت: حرکت انقلاب اسلامی در سایه وحدت، مقاومت و ولایتمداری هرگز متوقف نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم در همایش مودت فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح و رزمندگان استان سمنان گفت: وجود رهبری آگاه و فقیهی جامع‌الشرایط از شاخصه‌های اصلی ماندگاری و ثبات حاکمیت سیاسی است که نظام جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند از آن است.

وی افزود: استکبار جهانی هنوز هم مردم و بسیجیان این کشور را نشناخته است؛ ملتی که در همه صحنه‌ها، توطئه‌ها و بحران‌ها پشتیبان انقلاب و نظام بوده و هستند و وحدت و انسجامشان بی‌بدیل و نظیر است.

سردار شاهچراغی  رمز پیروزی ملت ایران را مقاومت دانست و تصریح کرد: حرکت انقلاب اسلامی در سایه وحدت، مقاومت و ولایتمداری هرگز متوقف نخواهد شد.

سردار شاهچراغی بیان داشت: مقاومت ریشه در مبانی اعتقادی ملت ایران دارد و احدی نمی‌تواند در آن خدشه‌ای ایجاد کنند و با همین اصل نیز مقتدرانه در برابر مستکبران عالم ایستاده و خواهیم ایستاد.

انتهای پیام /  گ

حرکت انقلاب اسلامی در سایه مقاومت و ولایتمداری هرگز متوقف نمی‌شود

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.