تجهیز ۱۱ مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان بیله سوار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیله سوار از تجهیز ۱۱ مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ربعلی جهانی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیله سوار گفت: امسال ۱۱ مرکز خرید گندم در سطح شهرستان وظیفه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را بصورت شبانه روزی بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: تمامی مراکز خرید گندم در این شهرستان به صورت کامل تجهیز شده و آمادگی لازم جهت خرید گندم از کشاورزان منطقه را از زمان شروع برداشت بر عهده خواهند داشت: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیله سوار بیان کرد: کارشناسان این مدیریت بعنوان عاملین تشخیص و ذیحساب جهت همکاری با شرکت غله در مراکز خرید حضور خواهند داشت.

جهانی تصریح کرد: در سالجاری بیش از ۷۸ هزار هکتار از مزارع این شهرستان به کشت گندم اختصاص یافته و پیش بینی می‌شود بیش از ۱۷۰ هزار تن گندم در این شهرستان تولید گردد.

وی افزود: امسال علاوه بر کمباین‌های غیر بومی بیش از ۶۸۰ دستگاه کمباین بومی عملیات برداشت گندم شهرستان را انجام خواهند داد که طی فرایند مشخص توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و با نظارت کارشناسان این مدیریت معاینات فنی لازم جهت برداشت را دریافت نموده اند.

مدیر جهادکشاورزی بیله سوار در پایان از کشاورزان منطقه خواست با توجه به اینکه خرید صرفاً از طریق سامانه انجام خواهد گرفت جهت سهولت امر با کارشناسان پهنه‌های تولیدی مستقر در مراکز خرید این مدیریت همکاری نمایند.

انتهای پیام/ح

برداشت گندم با بیش از ۶۸۰ دستگاه کمباین در بیله سوار

برچسب ها: کشاورزی ، گندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار