پیشرفت ۳۴ درصدی ساختمان‌های ۱۵ بلوک زائر شهر رضوی

مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی گفت:پروژه زائر شهر رضوی در راستای خدمت به زائر و اسکان ارزان قیمت زائران در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمود عیدی مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی گفت: کارفرمای این پروژه، معاونت فنی و موقوفات آستان قدس رضوی است و شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی به عنوان پیمان‌کار فعالیت می‌کند.

وی درباره موارد پیمان این قرار‌داد و اقدامات این شرکت تصریح کرد: آماده‌سازی و احداث خیابان‌های زائرشهر رضوی یکی از بخش‌های در دست اقدام این شرکت بوده که اکنون به پایان رسیده است.

مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی گفت: با اینکه در آماده‌سازی و احداث خیابان‌های زائرشهر رضوی مقدار هزار مترمکعب بتن تولیدی شرکت بتن و ماشین قدس رضوی مصرف شده است.

عیدی با اشاره به پیشرفت ۳۴ درصدی تکمیل ساختمان‌های ۱۵ بلوک زائر‌شهر رضوی افزود: مبلغ اولیه آن نیز ۱۷۶ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال بوده است وبر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، این بخش تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی از بخش‌های دیگر در دست اقدام شرکت بتن و ماشین قدس رضوی در این پروژه عملیات احداث ابنیه و محوطه زائر‌شهر رضوی را عنوان کرد و مبلغ این قرارداد را بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال بیان نمود.

مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی گفت: این بخش از پروژه زائر شهر رضوی نیز در حال حاضر ۳۹ درصد پیشرفت داشته است.

انتهای پیام//ج.ر



پایان اماده سازی و احداث خیابان‌های زائر شهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.