توزیع بیش از ۴۱ هزار سبد غذایی در میان نیازمندان فارس

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف فارس گفت: ۴۱ هزار و ۴۰۰ سبد غذایی ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان فارس توزیع شد.

توزیع بیش از ۴۱ هزار سبد غذایی در میان نیازمندان فارسحجت الاسلام رحیم صفری گرایی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۴۱ هزار و ۴۰۰ سبد غذایی از محل نذورات و کمک‌های مردمی و اجرای نیات واقفین خیراندیش بین مددجویان و نیازمندان فارسی توزیع شد، اظهار داشت: از این تعداد ۳۷ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی از نیت واقف و ۳ هزار ۹۰۰ بسته غذایی از سوی خیران تامین شده است.

وی افزود: این بسته‌های غذایی شامل نیاز‌های اولیه خانوار‌های نیازمند از جمله برنج، مرغ، روغن، سویا، شکر، ماکارونی و قند است.

صفری گرایی ادامه داد: همچنین به همت خیران در طول ماه مبارک رمضان، ۳۱ هزار پرس غذای گرم افطاری نیز بین نیازمندان و اقشار ناتوان توزیع شد که از این تعداد ۱۷ هزار و ۳۰۰ از سوی خیران و ۱۴ هزار غذا نیز از نیت واقفان در میان محرومان توزیع شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان فارس هدف از توزیع این سبد‌های غذایی را حمایت از اقشار ناتوان و نیازمندان جامعه عنوان کرد و گفت: ارزش غذایی این ارزاق ۶۴۷ میلیون تومان برآورد شده است.

وی بیان کرد: اطعام نیازمندان یکی از ویژگی‌های بارز حضرت علی (ع) است و اداره کل اوقاف با هدف کمک به نیازمندان این بسته‌ها را توزیع می‌کند.
انتهای پیام/ت

توزیع سبد غذایی بین نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار