در آستانه چهارده خرداد

برگزاری مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) در تربت جام

مراسم معنوی سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر فقید انقلاب امام خمینی (ره) با شرکت گسترده مردم شیعه و اهل سنت، امامان جمعه و سایر مسئولان در مجموعه مزارشیخ الاسلام احمد جامی برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) در تربت جامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،   سید احسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج و کامیاران با گرامیداشت یادو نام خاطره امام ره، شهدای ۱۵خردادو ۶۳۱شهید شیعه و اهل سنت تربت جام گفت:حضرت امام خمینی ره اخلاق، ارزش‌ها و باور‌های دینی را احیاکرد اعتقاد دارم نظام اسلامی با خون هزاران شهید به بار نشسته و همه وظیفه داریم با پیروی از سیره نبوی و بزرگان دین به منویات امام و رهبری عمل کنیم.


وی با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام در جامعه افزود: دشمنان انقلاب و رژیم صهیونیستی برای مقابله با نظام اسلامی گروه تروریستی داعش را بوجود آورند و انسانیت راذبح کردند، اما اندیشه داعش که بر اساس اختلاف افکنی است، در منطقه وجود داردو اکنون بیش از هر زمانی کشور به وحدت و انسجام نیازدارد.


نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت:ایجاداختلاف درونی موجب افت قدرت می‌شود حفظ اتحاد و وحدت عامل پیروزی است و در این راستا باید همه ما توصیه‌ها و منویات امام و رهبری راسرمشق و الگو خودمان قرار دهیم.



مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام هم در این مراسم گفت:اسطوره شدن امام برگرفته از اراده، تفکر و همراهی مردم بودکه به جهان صادر شد.


وی ادامه داد:حضرت امام خمینی (ره) ثابت قدم، معتقد به وحدت، باتقوا، دشمن شناس و دوست شناس واقعی بود و براساس وظیفه و تکلیف الهی عمل کردو بنده خالص خدا بود.



انتهای پیام/س، ج


 


سفر نماینده مردم سنندج به تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.