افزایش ۷۰ درصدی پوشش آسفالت در سبزوار

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری سبزوار گفت: در دو ماهه نخست امسال ۳۰ هزار و ۶۴۰ متر مربع از معابر شهری سبزوار، آسفالت و لکه گیری شده است.

افزایش ۷۰ درصدی پوشش آسفالت در سبزواربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مجید استیری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری سبزوار گفت: در دو ماهه نخست امسال ۳۰ هزار و ۶۴۰ متر مربع از معابر شهری سبزوار، آسفالت و لکه گیری شده و سال قبل نیز بیش از ۳۲۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر سبزوار آسفالت شد که این میزان نسبت به سال ۹۶ که ۲۲۰ هزار متر مربع بوده، حدود ۷۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت آسفالت معابر، یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری است تصریح کرد: ترمیم کانال‌های حفاری شده توسط دستگاه‌های خدمات رسان و لکه گیری معابر شهری سبزوار هم در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، با ۳۳ درصد رشد مواجه بوده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری سبزوار با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های عمرانی و خدماتی اعم از روکش آسفالت و ترمیم نوار‌های حفاری از اولویت‌های اجرایی است، گفت: همه معابر شهر که نیاز به ترمیم یا روکش آسفالت دارند شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت طبق برنامه زمانبندی شده اجرایی می‌شود.

انتهای پبام//آ. ف


آسفالت بیش از ۳۰ هزار متر مربع از معابر شهری سبزوار

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار