تلاش رئیس‌جمهور آمریکا برای تبرئه کردن خود!

ترامپ: فقط گفتم اظهارات مگان مارکل علیه من «حال به هم زن» است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر حمله لفظی خود به عروس ملکه الیزابت را تکذیب کرد و گفت اظهارات او حال به هم زن بوده است.

ترامپ: فقط گفتم اظهارات مگان مارکل علیه من «حال به هم زن» استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، در پی جنجال برانگیز شدن اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه مگان مارکل، عروس ملکه الیزابت، وی بار دیگر حرف‌های خود را تکذیب کرد. دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای که قرار است امروز از شبکه «آی تی وی» پخش شود اعلام کرد هرگز شخص مگان مارکل را «حال به هم زن» نخوانده است؛ بلکه منظور او اظهارات این زن بوده است.

وی با اشاره به مصاحبه اخیرش با روزنامه سان اعلام کرد: آن‌ها درباره حرف‌هایی که او (مگان مارکل) علیه من زده بود گفتند و این حرف‌ها ضبط هم شده است و من گفتم خب، من نمی‌دانستم او حال به هم زن است. درواقع من منظورم شخص مگان مارکل نبود. من گفتم اظهارات او درباره من «حال به هم زن» است.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش حتی به تمجید از مگان مارکل پرداخت و گفت: او با من زننده رفتار کرد و شاید برای او مشکلی نداشته باشد که اینگونه رفتار کند. اما برای من خوب نیست که با او زننده رفتار کنم و این کار را نکردم. او یک زن خیلی نجیب است و امیدوارم از زندگی اش لذت ببرد.

دونالد ترامپ دو روز پیش در آستانه سفر خود به انگلیس در مصاحبه با روزنامه انگلیسی سان حرف‌هایی به زبان آورد که به سرعت جنجال برانگیز شد. وی در این مصاحبه گفته بود: نمی‌دانستم که مگان مارکل در دوره رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ آمریکا من را «تفرقه انداز» و «زن ستیز» خوانده است. من این را نمی‌دانستم. چه بگویم؟ نمی‌دانستم او انقدر حال به هم زن است!

رئیس جمهور آمریکا حتی روز گذشته هم از اظهارات انتقادی خود نسبت به همسر نوه ملکه الیزابت عقب نشینی کرد و گفت من هیچگاه مارکل را «حال به هم زن» خطاب نکردم. ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: این موضوع ساخت رسانه‌های جعلی است. دستشان رو شد. آیا سی ان ان و نیویورک تایمز و دیگر رسانه‌ها عذرخواهی میکنند؟ تردید دارم!

رئیس جمهور آمریکا در سفر دو روز گذشته خود به انگلیس با تعدادی از اعضای خانواده سلطنتی ملاقات کرده است. مگان مارکل که به تازگی پسر خود را به دنیا آورده است، هم اکنون در مرخصی زایمان به سر می‌برد و به همین دلیل هنوز با دونالد ترامپ ملاقاتی نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار