صرفه جویی در مصرف برق با وجود تمهیدات لازم برای تامین این انرژی در فصل گرما

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران از شهروندان خواست با وجود تمهیدات لازم برای تامین برق مورد نیاز در فصل گرما در مصرف برق صرفه جویی کنند.

افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از اجرای طرح‌های نیروگاهی در دست اقدام است، گفت: در بازده زمانی ۹ ماه اخیر تا حدود دو ماه آینده حدود ۱۲۰ مگاوات نیروگاه تولید پراکنده که توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است بخشی وارد مدار شد و بخشی دیگر در این بازده زمانی وارد مدار می‌شود.

 
وی افزود: حدود ۲۰ طرح خط پست با مشارکت برق منطقه‌ای در حال انجام است بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان تاکنون سرمایه گذاری شده است.
 
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه بخش عمده‌ای از برق مورد نیاز مصرفی با اجرای این طرح وارد مدار شده است، گفت: باقیمانده برق مصرفی مورد نیاز تا یکماه آینده وارد مدار خواهد شد.
 
افضلی افزود: اجرای این طرح‌ها کمک می‌کند برق مورد نیاز مصرف کنندگان استان تامین شود منتهی این میزان کفایت نمی‌کند حتماً باید شهروندان در مصرف خودصرفه جویی داشته باشند.
 
وی گفت: شهروندان در ساعت پیک مصرف برق که ساعت ۱۳ تا ۱۷ عصر است از روشن کردن لوازم خانگی خودداری کنند تا شرکت منطقه‌ای استان برق مورد نیاز را به طور کامل و بدون خاموشی‌های پی درپی در مناطق مختلف استان تامین کند.

انتهای پیام/آ



شهروندان مصرف برق را مدیریت کنند

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار