بسته اخبار حوادث امروز پانزدهم خرداد ماه ۹۸.

باند بزرگ سارقان سیم برق در سوادکوه شمالی متلاشی شد /کشف ۶ کیلوگرم تریاک در نوشهر

مهم‌ترین حوادث امروز پانزدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه پانزدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


باند بزرگ سارقان سیم برق در سوادکوه شمالی متلاشی شد

 
سرهنگ دمساز فرماندهی نیروی انتظامی سوادکوه شمالی گفت: با تلاش ماموران انتظامی وآگاهی شهرستان توانستند یک باند سارقان سیم در بیش چند روستا این شهرستان از ماه‌های قبل اقدام به سرقت می‌کردند دستگیر و پس از اقدامات قانونی به محاکم قضایی تحویل شدند.
 
وی افزود: چندین مرتبه این سارقان حرفه‌ای از دست ماموران گریختند که دوشب قبل با اقدامات پلیسی که باز در حال فرار بودند (با شلیک پنج گلوله) موتور رها اقدام به فرار کردند که ماموران موفق به دستگیری آنان شدند وبه جرم خود اعتراف کردند.
 

کشف ۶ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی نوشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهمان شدند.

سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران سایر پلیس‌های تخصصی این فرماندهی در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر افزود: در بازرسی از خودروی متهمان ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی  از توقیف موتورسیکلتی که متهمان اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر با استفاده از آن می‌کردند نیز خبر داد و گفت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر  با اشاره به آثار زیانبار مواد مخدر بر پیکره جامعه اعم از آسیب‌های جسمی، بهداشتی، روانی، فرهنگی و اقتصادی که وجود آن هر بخش آن قشری از جامعه را دچار آسیب می‌کند، افزود: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های های اجرایی و مردم با نیروی انتظامی است.

وی با هشدار به قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، گفت: پلیس در راه مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی فروگذرا نخواهد کرد.


انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.