آخرین اخبار از آتش سوزی جنگل های بهبهان/ آتش در بهبهان مهار شد/ نیرو‌های امدادی حوزه کهگیلویه و بویراحمد در تلاش برای اطفای حریق

آخرین اخبار از آتش سوزی جنگل های بهبهان/نیروهای امدادی در آماده باش/ اعزام یک فروند بالگرد اطفاء حریقمدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: در پی وقوع آتش سوزی در مناطق تنگ بن در بهبهان نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند.

کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور پیشگیری از گسترش آتش سوزی و سرایت آن به جنگل‌های بهبهان یک فروند بالگرد از مرکز فرماندهی اطفاء حریق وزارت دفاع درخواست داده شده که صبح جمعه به این شهرستان اعزام می‌شود.


بیشتر بخوانید: آتش در بهبهان مهار شد/ خطر هنوز رفع نشده/ آتش در حوزه کهگیلویه و بویراحمد همچنان شعله ور است


وی افزود: در پی وقوع آتش سوزی در مناطق خائیز و تنگ بن در بهبهان از سوی ستاد مدیریت بحران استان خوزستان به فرمانداری بهبهان، اداره کل منابع طبیعی، هلال احمر اعلام آماده باش شد و نیروهای عملیاتی به منطقه اعزام شدند.


بیشتر بخوانید: پیشروی آتش از کوه‌های تنگه بن به سوی بهبهان/ آماده باش نیرو‌های امدادی و اعزام بالگرد آب پاش به منطقه


حاجی زاده اظهار داشت: منطقه آتش سوزی صعب العبور است و به منظور پیشگیری از گسترش آتش از لحظه وقوع امکانات منطقه در محل آتش سوزی بسیج شده اند.

انتهای پیام/گ

مهار آتش در جنگل های بهبهان

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
چه خبره اینهمه آتش مشکوکه بنظر مصنوعی شایدم با ماهواره و زوم نور خورشید باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
ای داد بیداد
آخرین اخبار