انتقاد شدید امام‌جمعه کوهدشت از حضور اراذل در منطقه گردشگری شیرز

امام‌جمعه کوهدشت از حضور اراذل در منطقه گردشگری شیرز کوهدشت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت گفت: امام‌جمعه کوهدشت از حضور اراذل در منطقه گردشگری شیرز انتقاد کرد و گفت: اعضای شورای تأمین لرستان پاسخگوی باشند.

 طهماسبی اظهار داشت: عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت پاک انسانی است، بایستی حالات معنوی یک ماه بندگی را در خود حفظ کرده و به خدای متعال پناه ببریم.

وی با اشاره به کوتاهی مسئولان در توجه به مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر افزود: امر به کار خوب و معروف انسان را رشد داده و به تعالی می‌رساند و این از برنامه‌های حیاتی و قرآنی دین بوده که برای زندگانی انسان ارائه‌شده است، ولی منکر چیزی است که عقل آن را زشت می‌پندارد و جامعه را نابود می‌کند.

امام جمعه کوهدشت امربه‌معروف را وظیفه‌ای همگانی برشمرد عنوان کرد: جامعه به‌مثابه یک کشتی می‌ماند، اگر کسی بخواهد جای خود را سوراخ کند تمام کشتی را نابود خواهد کرد و به عبارتی اگر فساد در نقطه‌ای از جامعه رخ دهد، کم‌کم منتشرشده و تمام نقاط جامعه را به نابودی خواهد کشاند.

طهماسبی با اشاره به اینکه اسلام دین رحمت و لطافت است، خطاب به دادگستری شهرستان گفت: زمینه امربه‌معروف و نهی از منکر، بایستی طوری فراهم باشد که یک جنایتکار جرات تیراندازی به منزلی را نداشته باشد.

وی تصریح کرد: خدمات دولت را نادیده نمی‌گیریم، آقای سرپرست فرمانداری کوهدشت چرا پست‌ها را می‌گیرید و برخی آن‌چنان‌که باید خدمت کنند، کاری نمی‌کنند؟

امام جمعه کوهدشت فضای مجازی را به بلای مجازی تعبیر کرد و افزود: تمام واجبات در مقابل و امربه‌معروف مانند قطره‌ای در برابر دریا است، چرا دو رئیس‌جمهور قانون امربه‌معروف را امضا نکردند؟ مگر این‌یک قانون الهی نیست! چرا دولت درزمینهٔ فضای مجازی و کنترل آن قصور دارد؟

طهماسبی در انتقادی تند خطاب به استاندار لرستان و مسئولان ذی‌ربط شهرستانی بیان کرد: در منطقه شیرز چه می‌گذرد؟ آیا لرستان در حال فروش غیرت خود است؟ چرا استاندار جواب تلفن‌ها را نمی‌دهد؟ بایستی پاسخ مردم را بدهد. سرپرست فرمانداری کجاست؟ چرا در نماز جمعه غایب است! بار‌ها در جلسات خصوصی تذکر داده‌ام، درزمینهٔ گردشگری بایستی ساماندهی مناسبی صورت گیرد، این مسئول میراث فرهنگی کوهدشت جز آموزش و پروش است یا میراث فرهنگی!

وی گفت: تریبون مقدس نماز جمعه وحدت‌بخش است، چه کسی مسئول کوتاهی در شهرستان است؟ اعضای شورای تأمین بایستی پاسخگوی این مسائل باشند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره خدمات‌دهی جهادگران سپاه درزمینهٔ سیل اخیر شهرستان اظهار داشت: اگر مسئولان کوتاهی کنند، به تمام پیامبران خیانت کرده‌اند، چراکه این انقلاب نتیجه زحمات انبیاء الهی و ائمه اطهار (ع) است که هم‌اکنون به دست نایب برحقش رسیده و به عبارتی دین، قرآن و ولایت، کشور را نجات داده است.

طهماسبی مقام معظم رهبری را مرد جهاد، شجاعت، دلسوزی و مظهر وحدت گروه‌های سیاسی خواند و افزود: معظم له در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینى (ره) یکى از توانایى‌ها و ظرفیت‌هاى نظام جمهورى اسلامى را قدرت مقاومت آن بر مبناى تفکر امام (ره) دانستند و تأکید کردند: در ادبیات سیاسى بین‌المللى از این موضوع به‌عنوان «مقاومت به شیوه امام خمینى (ره)» یاد مى‌شود و برخى سیاستمداران و صاحب‌نظران برجسته غربى نیز در این زمینه مقاله نوشته‌اند و از آن به‌عنوان «دکترین مقاومت خمینى» نام‌برده که این دکترین مقاومت، شاهرگ‌هاى سیطره غرب و آمریکا را هدف گرفته است.

وی مقاومت را کلیدی‌ترین جز از اجزا انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) مرد جهاد و خداترسی بوده و درک درستی از شرایط منطقه‌ای داشت و مکتبی بسیار قوی در جهان پایه‌ریزی نمود.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه استقبال مردم در راهپیمایی‌ها، تمام معادلات دشمنان را برهم زده است تصریح کرد: رئیس‌جمهور در جمع ورزشکاران، خطاب به آمریکا گفته است، اگر در چهارچوب مقررات بین‌المللی باشیم، ما مایل به مذاکرات در یک میز هستیم و بایستی گفت آیا آمریکا قراردادی که به نام برجام امضا کرده و جزء مقررات بین‌المللی بود را نقض نکرد؟ آیا بار‌ها به عراق و لیبی و ... حمله نکرد؟ آیا آمریکا گروه‌های تروریستی برای جنایت به نقاط مختلف نفرستاد؟ آیا به هیچ پیمان و قراردادی در عالم معتقد است؟ آیا در این چند سالی که در مستند ریاست جمهوری بودید، آمریکا را امتحان نکردید؟ بایستی بدانید آمریکا اهل منطق نیست.

طهماسبی گفت: به اروپا دو ماه فرصت داده‌شده است که منافق بازی‌ها را تمام کند و آمریکا نیز تابه‌حال شش کشور را به‌عنوان میانجی گر فرستاده است.

انتهای پیام/ر

انتقاد شدید امام‌جمعه کوهدشت از حضور اراذل در منطقه گردشگری شیرز/اعضای شورای تأمین پاسخگو باشند

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.