دور نزدن قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان توسط دولتمردان

امام‌جمعه کوهدشت خطاب به مسئولان گفت: قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را با دور زدن قانون شهید نکنید و بگذارید جوانان پرشور سرکار بیایند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: غرض از خلقت عبادت بوده و انسان متقی در بن‌بست‌ها قرار نمی‌گیرد چراکه تقوا مشعل فروزانی برای بندگان به شمار می‌رود.

وی افزود: هفتصد هزار بسیجی در قالب گردان‌های منسجم که مظهر خدمت‌رسانی، اتحاد و ایستادگی بوده، اقتدار نظام و قدرت بی‌بدیل بسیج مستضعفین را به نمایش گذاشتند.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت ضمن اشاره به اینکه نقطه اوج رزمایش خدمت بسیج با حضور مقام معظم رهبرى در ورزشگاه آزادى رقم خورد، اظهار داشت: حضرت آقا در تعبیرى دقیق فرمود، بسیج براى جوانان شورآفرین، براى دوستان امیدآفرین و براى دشمنان بیم آفرین است.

وی جلوه دادن فضای امنیتی برای ایران توسط رسانه‌های بیگانه به‌جای فضایی پرشور و بانشاط را نشان از خباثت آنان برشمرد و تصریح کرد: بسیج مستضعفین کمر همت در راستای خدمت‌رسانی به مردم و مناطق محروم بسته است و با انسجام و اقتدار در همه صحنه‌ها حضور فعال دارد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: کنترل قیمت‌ها از خبرهاى خوب این روز‌ها است که امیدواریم با برنامه‌ریزى و تدابیرى که تیم اقتصادى دولت اندیشیده‌اند، شاهد آرامش بر فضاى بازار و اقتصاد باشیم.

وی تأکید کرد: ایران ثابت کرد در هر نقطه‌ای که اراده کند به‌موقع پاسخی کوبنده، سریع و بااقتدار به دشمنان خواهد داد و جغرافیا معنایی نخواهد داشت و اگر آسایش و امنیت را هدف قرار دهند پاسخی دندان‌شکن‌تر و محکم‌تر از سوی ایران به آنان داده خواهد شد.

خطیب جمعه کوهدشت اقتدار و مقاومت ایران را از قدرت قرآن و اسلام دانست و یادآور شد: ایران تنها کشورى است که بعد از روسیه و آمریکا از موشک‌هاى دوربرد یا میان برد استفاده مى‌کند و در عملیات اخیر فقط از موشک میان برد استفاده نمود.

طهماسبی ضمن تشکر از ورود قاطع قوه قضائیه در محاکمه سلطان سکه و مفسدین اقتصادی خطاب به دولتمردان عنوان داشت: قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را با دور زدن قانون شهید نکنید و بگذارید جوانان پرشور سرکار بیایند.

وی از تعلل‏ دولت در انتصاب وزرای اقتصاد و رفاه انتقاد کرد و گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت، آرامش و نگه‌داری از مال و جان مردم و کشور است و از تلاش و خدمات این نیروی خدوم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م

دولتمردان قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را دور نزنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.