تریلر جدید بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر شد +فیلم

شرکت اکتیویژن به تازگی تریلری از گیم‌پلی عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر کرد.

تریلر جدید بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تریلر قبلی منتشر شده از نسخه جدید سری بازی‌های Crash تغییرات ظاهری و برخی از قابلیت‌های این نسخه از بازی منتشر شد. این ویژگی‌ها شامل بهبود یافتن و تغییرات ظاهری شخصیت‌های بازی و همچنین قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر بازی یا خودرو او بود. اما به تازگی شرکت اکتیویژن تریاری جدید از بازی مذکور منتشر کرده است که گیم پلی این عنوان را به نمایش گذاشته است. در این تریلر حالت‌های بازی نشان داده شد که این حالت‌ها شامل حالت ماجراجویی ، حالت داستانی، حالت نبرد ، مسابقه با دوستان و بخش رقابت آنلاین است.

حالت داستانی این بازی مانند سایر عناوین گیمر را در مسیر اصلی بازی قرار می‌دهد و گیمر موظف است ماموریت‌هایی که در داستان بازی به او اعلام می‌شود را انجام دهد. حالت مبارزه گیمر را در نقشه‌ای بسیار کوچک‌تر از بخش داستانی و با سلاح‌های مختلف ، در برابر دوستانش قرار می‌دهد که می‌توان گفت این بخش شباهت بسیار زیادی به قسمت آنلاین بازی‌ها دارد اما ظاهرا این بخش از بازی آفلاین است و گیمر برای اجرای آن نیازی به اتصال به اینترنت نخواهد داشت.

تریلر جدید بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر شد + فیلم

ما بخش مسابقه با دوستان که بهتر بود در بخش آنلاین بازی آورده می‌شد و به طور کلی جزوی از بخش آنلاین است به گیمر اجازه می‌دهد تا با در قالب دو تیم حداقل دو نفره با دوستان خود به رقابت بپردازد. در رابطه با بخش آنلاین هم باید اعلام کرد این قسمت به گیمر اجازه وارد شدن به رقابت بزرگ با سایر گیمرها را در سراسر جهان می‌دهد.

حالت ماجراجویی این عنوان نیز یک بخش اضافی و اختیاری در بازی است که گیمر می‌تواند به اختیار خود وارد آن شود. در این حالت گیمر می‌تواند تنظیمات خودرو خود را به صورت کاملا سفارشی تغییر دهد و در نقشه بازی به گشت و گذار بپردازد. اطلاعات بیشتری از بخش داستانی این عنوان فعلا منتشر نشده است و مشخص نیست داستان این عنوان روایتگر چه اتفاقاتی است و باید تا زمان عرضه آن صبر کرد.


بیشتر بخوانید: جزییات بسته الحاقی جدید بازی Warhammer: Vermintide 2


این عنوان قرار است برای کنسول‌های PS4، Xbox One و نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۱ ژوئن عرضه شود و کسانی که این عنوان را پیش خرید کنند این بسته که شامل سه شخصیت جدید در بازی است دریافت خواهند کرد.

در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

گیم پلی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار