بهره مندی ۴۱ هزار نیازمند از طرح همای رحمت در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برخورداری بیش از ۴۱ هزار نفر نیازمند از اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

بهره مندی ۴۱ هزار نیازمند از طرح همای رحمت درکرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  کرمان گفت: این طرح در سه بخش فرشتگان رحمت، توزیع سبد غذایی و سفره های مهربانی با هدف جذب و شناسایی خیرین برای تهیه سبدهای غذایی و حمایت از افراد زیر پوشش این جمعیت، زنان سرپرست خانوار و بیماران در سراسر استان کرمان در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

فلاح با اشاره به اینکه جامعه هدف جمعیت هلال احمر استان کرمان در جمع آوری کمک‌ها، خیرین، موسسات خیریه، سازمان ها، نهادها وارگان های دولتی، اصناف، اتحادیه‌ها و کارخانجات است، افزود: در طرح فرشتگان و همای رحمت بیش از 4 هزار سبد غذایی در بین خانوارهای نیازمند به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و 312 میلیون تومان توزیع شد.

وی با اشاره به برپایی سفره های مهربانی در ماه مبارک رمضان گفت: این سفره‌ها با همکاری خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر برای بیش از 21 هزار قشر ضعیف و نیازمند در سطح استان برپا شد تا آن‌ها در افطار و سحر با غذای گرم اطعام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست، خانواده های کم برخوردار حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده، ایتام، معلولین و سالمندان از گروه های هدف این طرح هستند.

انتهای پیام/س

برخورداری بیش از ۴۱ هزار نفر نیازمند از اجرای طرح همای رحمت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار