استاندار مرکزی تاکید کرد:

کاهش و پیشگیری از اعتیاد در گرو همکاری همه دستگاه‌ها و مردم

استاندار مرکزی گفت: کاهش و پیشگیری از اعتیاد در گرو همکاری همه دستگاه‌ها و مردم است.

کاهش و پیشگیری از اعتیاد در گرو همکاری  همه دستگاه‌ها و مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی درجلسه شوای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان در اراک گفت: اگر همه دستگاه‌ها مردم سمن‌ها و خانواده‌ها با هم همکاری و هماهنگی داشته باشند می‌توان در زمینه کاهش و پیشگیری از اعتیاد نتایج خوبی به دست آورد.

آقازاده افزود: در عرصه مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی سه هزار شهید تقدیم کرده و کشور در مبارزه با این پدیده شوم هزینه زیادی را تقبل کرده و توانسته تا حدودی از ورود مواد مخدر به سایر کشور‌ها جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه سالانه ۱۰ هزار تن مواد مخدر در کشور‌های شرقی تهیه و عرضه می‌شود که ۱۰ درصد آن در کشور با تلاش نیروی انتظامی کشف و ضبط می‌شود اضافه کرد: کشور‌های اروپایی باید بخشی از هزینه‌های مبارزه با مواد مخدر در ایران را را پرداخت کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: نیروی انتظامی با همکاری دستگاه‌های قضایی باید تلاش بیشتری برای دستگیری معتادان متجاهر داشته باشند

وجود ۱۱ هزار معتاد بهبود یافته در سطح استان مرکزی

ملک حسینی دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی هم در این شورا از وجود ۱۱ هزار معتاد بهبود یافته در سطح استان مرکزی خبر داد و گفت: این شورا برای اشتغال بهبودیافتگان تسهیلات کم بهره پرداخت می‌کند

ملک حسینی افزود: آموزش جوانان بویژه روستاییان در خصوص آثار سوء ناشی از مصرف مواد مخدر بوسیله دستگاه‌های اجرایی از مصوبات این جلسه بود.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر از سی و یکم خرداد آغاز می‌شود و دستگاه‌ها باید برنامه‌های خود را در قالب پیشگیری درمان کاهش آسیب‌ها با رویکرد نشاط اجتماعی دنبال کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.