ورود ۳ میلیون و ۲۱۹ هزار جلد کتاب درسی به خراسان رضوی

تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۲۱۹ هزار جلد کتاب درسی مربوط به سال تحصیلی ۹۹-۹۸ وارد انبار‌های خراسان رضوی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی ابری اول معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به ۳ میلیون و ۲۱۹ هزار جلد کتاب درسی وارد خراسان رضوی شده است که به دلیل کمبود فضا تاکنون بیش از ۸۵ درصد این کتاب‌ها به طور امانت بین ادارات توزیع شده است.

وی ادامه داد: حدود ۸۴۳ هزار جلد کتاب از کتب متوسط دوم نظری که قبلاً در کتابفروشی‌های استان توزیع می‌شد، در انبار‌های مرکز کتاب رسانی اداره کل آموزش و پرورش تخلیه شده و بر اساس آمار‌های پیش بینی شده، آماده توزیع بین ادارات آموزش و پرورش است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: از مجموع کل دانش آموزان میان پایه خراسان رضوی در سال ۹۸ در مقاطع مختلف تحصیلی به غیر از دوره متوسطه اول، بیش از ۸۴ درصد در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی جهت سفارش کتاب ثبت نام کرده‌اند.

ابری افزود: دانش آموزانی که تا این لحظه در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت نام کرده‌اند به تفکیک مقطع تحصیلی شامل دوره ابتدایی، متوسط اول "فقط کتب تکمیلی استعداد‌های درخشان"، متوسط دوم نظری و شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش است.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۲۸ هزار و ۴۳۱ دانش‌آموز نیز هنوز در سامانه فوق ثبت نام نکرده‌اند که با توجه به پایان مهلت ثبت نام، مدیران مدارس هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام دانش آموزان در این سامانه اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: از تاریخ ۲۳ تیرماه ۹۸ ثبت نام دانش آموزان پایه‌های اول ابتدایی، دهم متوسطه نظری و دهم فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سامانه فروش و توزیع کتب درسی، آغاز خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.س
 

ثبت نام کتب درسی آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.