دستگیری سارق حرفه‌ای در تربت جام

فرمانده انتظامی تربت جام از دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های برق و کشف ۵ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در تربت جامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: در پی سرقت‌های سریالی کابل‌های شبکه برق در محدوده بالاجام شهرستان، تیمی از پلیس آگاهی و پاسگاه مالکی این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها گشت‌های هدفمندی را با همکاری پاسگاه انتظامی مالکی در این محدوده روستا‌های بالاجام آغاز کردند.

کیانی گفت: پس از چند روز گشت زنی در مناطق مختلف سرانجام تیم گشت پاسگاه مالکی سارق کابل مخابراتی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود:متهم ۳۵ ساله پس از بازجویی‌های اولیه در پاسگاه با هماهنگی مقام قضایی به پلیس آگاهی منتقل شد و متهم در بازجویی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی که ابتدا منکر موضوع بوده، اما دربازجویی‌های علمی پلیس به ۵ فقره سرقت کابل‌های برق به میزان ۳۰۹ متر و فروش آن‌ها به فردی اعتراف کرد.

کیانی گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات برای دستگیری خریدار اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای پیام/س، ج
 

سارقی که در دام افتاد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.