نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران گفت: کسی که دست در دست آمریکا و اسرائیل گذاشته باشد خائن است و از خط اسلام خارج شده است

کسی که دست در دست آمریکا و اسرائیل گذاشته باشد خائن استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناصر ابو شریف نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران دیشب در همایش حج؛ جهان اسلام و معامله قرن گفت: برخی حکام عرب متأسفانه به جای اصلاح در زمین، فساد می‌کنند و علیه ایران و فلسطین توطئه کرده و با قرارداد قرن همراه شده‌اند.

وی افزود: اخراج مردم فلسطین یک جنایت ضد بشری است و باید به دیگران بفهمانیم که اسرائیل دشمن اصلی اسلام و مسلمین است.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران گفت: باید از سومین حرم شریف بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی دفاع کنیم و حج به عنوان یک عملیات انسان سازی در مسیر بازگرداندن انسان به فطرت طبیعی خودش است.

ناصر ابو شریف افزود: کسی که دست در دست آمریکا و اسرائیل گذاشته باشد خائن است و از خط اسلام خارج شده است و راه ما یا پیروزی و یا شهادت است و این یک بشارت الهی برای ما است.

وی گفت: این نشست‌ها باعث آگاهی یافتن مسلمانان از توطئه اشغالگران می‌شود و در همبستگی اسلامی تأثیر گذار است.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران افزود: مساله مسجد القصی به عنوان قبله اول مسلمانان همیشه مورد تاکید خواهد بود و بر همین اساس است که باید بر اسرائیل غاصب پیروز شویم و متأسفانه رهبران برخی از کشور‌های اسلامی عکس آن عمل کرده و در قبال فلسطین سکوت اختیار می‌کنند.

معامله قرن یک طبل تو خالی است

در ادامه این همایش سید حسن وحدتی شبیری رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: معامله قرن یک طبل تو خالی است که برای منحرف کردن جهان اسلام ایجاد شده تا مسلمان‌ها با یکدیگر درگیر شوند و ایجاد تفرقه کنند و دیگر به سمت آزادی فلسطین نگاهی نداشته باشند.

 وی افزود: موسم حج باعث می‌شود که اهداف اسلام و حج برای مسلمان‌ها تبیین شود و آن‌ها در حج با فرهنگ یکدیگر بیشتر آشنا شده و ارتباطات بهتری به دست آورند.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: باید به این اندیشید که چگونه مسلمانان هویت خود را در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، تجاری و اجتماعی به دست خواهند آورد و روزی خواهد رسید که مسلمان‌ها با درک تفاوت‌ها و گرایش‌های فرهنگی خود در زمینه دفاع از دین و مسیر الهی متحد شوند.

وحدتی شبیری گفت: حج به عنوان یک فضای مناسب برای رساندن پیام انقلاب اسلامی به همه مسلمانان در جهان است.

 وی افزود: دشمنان ما بحران داعش، نیجریه و میانمار را ایجاد می‌کنند تا ما را به جان هم بیندازند و حج فرصت مناسبی است که به مغز و باطن کعبه به معنی اتحاد حول محور پیامبر و قرآن بیندیشیم.

انتهای پیام//آ.ف
برچسب ها: فلسطین ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.