نه به معامله قرن؛

ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس گفت: میزبانی عمان از نخست وزیر اسرائیل در شرایطی انجام شد که عمان در گذشته داعیه دار حمایت از فلسطین بودند.

نماینده مردم  فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی: میزبانی عمان از نخست وزیر اسرائیل بی پرواتر از گذشته است / ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطینبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی در مراسم روز قدس در سرخس گفت:  امروز عمان میزبان سفر نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب اسرائیل شده و شاهد رفت و امدهای سرویس های اطلاعاتی هستیم و این حرکت آنها بی پرواتر از گذشته شده است.

 

وی ادامه داد: اگر رفتار این ها در گذشته در خفا بود امروز آن را آشکار  کرده اند و این مسئله تحویل جدیدی بوجود آورده که این موضوع ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین را بیش از پیش کرده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در شرایطی به سر می بریم که رژیم غاصب صهیونیستی امیدوار تر از هر زمان دیگری به دنبال تحقق آرزوهای دیرینه خود هستند که این آرزو غصب سرزمین مسلمانان آن هم با روی کارآمدن دولتی همراه و همسو در آمریکا که به دنبال تنش و جابجایی پایتخت رژیم صهیونیستی است.

 

قاضی زاده افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال معامله بزرگ است و این کار توسط دلالان سیاست خارجی ترامپ و داماد وی پیگیری می شود. این ها پس از تاریخ جنگهای طولانی به دنبال توافق رسمی و حاکمیتی جامع بین دولت های عربی و اسرائیل هستند اما مسلمانان قائل به وجود خارجی چنین رژیمی نیستند.

 

رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ به دنبال این است که یک کشور فلسطینی کوچک تشکیل دهد و از یک سو کرانه باختری و غزه را ضمیمه کردند تا این ها تحت سیطره خودشان باشند.

 

قاضی زاده هاشمی افزود: جنبش های آزادی بخش و مردمی در فلسطین و شمال آفریقا  با هدف نفع این معامله بزرگ اقدام خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه بحث دیگر اسرائیلی موضوع جمهوری اسلامی است گفت: در حال حاضر با پشتیبانی آمریکا بحث جنگ را داغ کرده اند اما بدانند در چند دهه اخیر گوشمان از تهدیدها پر است و مردم ایران 40 سال با این حرف ها آشنا هستند.

 

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: در پشت صحنه این جنگ عربستان سعودی و اماراتی ها به همراه رژیم اسرائیل با میدان داری آمریکا به دنبال اعزام ناو به منطقه خلیج فارس بودند و دنیا از لحاظ روانی خودش را آماده جنگ تمار عیار کرده بود اما پیش بینی رهبرمعظم انقلاب و حرکت خردمندانه ایشان و مقاومت و ایستادگی در برابر اسرائیلی ها  باعث عقب نشینی آنها شد.

 

قاضی زاده هاشمی افزود: عمق نیروهای استراتژیک و جنبش های مقاومت در عراق، سوریه، یمن، بحرین و کشورهای مختلف گسترش پیدا کرده و آمریکایی متوجه شدند اگر کلید جنگ را بفشارند بنابراین پاسخ آن را در سایر کشورها خواهند دید و زمانی که پاسخ های لازم را دریافت کردند عقب نشستند.

 

انتهای پیام//م.ه

 

سخنان قاضی زاده هاشمی در مراسم روز قدس

برچسب ها: رمضان ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار