آغاز اجرای ۱۱ طرح ورزشی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر

عملیات اجرایی ۱۱ طرح ورزشی با اعتبار ۲۷۱ میلیارد ریال در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در حاشیه مراسم آغاز اجرای طرح‌های ورزشی در شهر بردخون شهرستان دیر گفت: امروز اجرای ۱۱ طرح ورزشی را در شهرستان‌های جنوبی استان آغاز کردیم که سه طرح از آن‌ها در شهرستان دیر قرار دارد و شامل، سالن ورزشی بردخون با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع، ساختمان اداری ورزش و جوانان با ۲۴۰ مترمربع زیربنا و سالن ورزشی روستای شهنیاء با اعتبار ۸۸۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال و مساحت هزارو ۱۸۲ مترمربع فضای ورزشی به انضمام ۲۱۰ متر مربع ساختمان اداری است.

احمد بهروزیان فرد افزود:  برای این ۱۱ طرح ورزشی، ۲۷۱ میلیارد ریال هزینه می‌شود که ۱۶۲ میلیارد ریال آن از وزارت نفت و بقیه از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تا زمانی که از افتتاح طرحی اطمینان نداشته باشیم، آن کار را شروع نمی‌کنیم و این طرح‌های ورزشی قرار بود سال قبل آغاز شود، اما به دلیل برخی مشکلات الان آغاز می‌شود.

سکینه الماسی با تشکر از همه دست اندرکاران افزود: امیدواریم با تلاش مسؤولان این طرح‌ها متوقف نشود و تا پایان سال به بهره برداری برسد.

امام جمعه بردخون هم گفت: ورزشگاه این شهر مشکلات زیادی دارد و شرایط برای حضور جوانان و نوجوانان در این مکان فراهم نیست و مشکل روشنایی هنوز برطرف نشده است.

حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی افزود: مسئولان استان بوشهر و شهرستان دیر به مشکلات ورزش بردخون توجه بیشتری کنند، زیرا برخی اوقات ورزشکاران برای تأمین یک توپ نیز مشکل دارند و بانوان هم مکانی سرپوشیده برای فعالیت ورزشی ندارند و بیشتر در خیابان پیاده روی می‌کنند که زیبنده نیست.

انتهای پیام/ک

آغاز اجرای طرح‌های ورزشی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.