مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت:دومین جشنواره‌ی منطقه‌ای عکس خبری ویژه استان‌های شمالغرب کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی  افزود: این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه و پویایی در میان عکاسان خبری و همچنین ارتقاء سطح کیفی و کمی عکاسی خبری در میان رسانه‌های منطقه برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های عکاسی خبری در شمالغرب کشور، ترغیب مدیران رسانه‌ها به استفاده هرچه بیشتر از عکس خبری در رسانه ها، استفاده از ابزار هنر در کمک به اطلاع رسانی و همچنین کمک به پرورش خلاقیت و رشد کمی و کیفی آثار فاخر عکاسی خبری را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

به گفته‌ی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، دومین جشنواره منطقه‌ای عکس خبری شمالغرب کشور در دو بخش «رونق تولید» در راستای تحقق شعار سال و هفته سوم و چهارم «لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۹» با توجه به برگزاری آن در شهر‌های ارومیه و اردبیل برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار برای این جشنواره تا پایان تیر ماه سال جاری است و شرایط شرکت در جشنواره و جوایز آن در فراخوان اعلامی از سوی دبیرخانه جشنواره، منتشر می‌شود و عکاسان خبری شمالغرب کشور می‌توانند در این رویداد رسانه‌ایی شرکت کنند.
 
انتهای پیام/م

 

 

ارومیه میزبان جشنواره منطقه‌ای عکس خبری ویژه شمالغرب کشور

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.