سپهر حیدری:

برانکو مربی بزرگ و صاحب سبک محسوب می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم برانکو ماندنی شود، اما مربیان می‌آیند و می‌روند و این نام پرسپولیس است که تا ابد پا بر جا می‌ماند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سپهر حیدری  در خصوص احتمال جدایی برانکو از تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: شرایط باشگاه پرسپولیس خیلی نگران کننده است و من هم مثل هواداران نگران هستم که آیا برانکو در پرسپولیس می‌ماند یا خیر. البته نباید فراموش کرد نام پرسپولیس از هر مربی و شخص دیگری بزرگ‌تر است. زحمات ایرج عرب و مهدی محمدنبی که برای ماندن برانکو هرکاری لازم بود انجام دادند، قابل تقدیر است و امیدوارم پروفسور در جمع سرخپوشان ماندنی شود.

برانکو مربی بزرگ و صاحب سبک محسوب می‌شود


بیشتربخوانید: برانکو دقیقا چه تاریخی به ایران باز می‌گردد؟


وی ادامه داد: مشخص نیست برانکو دوست دارد در پرسپولیس بماند یا خیر و این سوالی است که فعلا نمی‌توان جواب مشخصی به آن داد. برانکو مربی بزرگ و صاحب سبک محسوب می‌شود و قطعا در طول این مدت با باشگاه‌های زیادی وارد مذاکره شده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس در برخی از پست‌ها با مشکلاتی مواجه است و با جذب دو یا سه بازیکن تیمش کامل می‌شود. به نظرم این تیم با وضعیت نامشخصی که از لحاظ سرمربیگری دارد بیشتر از هر موضوعی در حال از دست دادن زمان است.

حیدری در ادامه تصریح کرد: اولویت اصلی هواداران و خود مسئولان باشگاه پرسپولیس هم این است که برانکو در لیگ نوزدهم سرمربی پرسپولیس باقی بماند، اما اگر یک درصد این قضیه منتفی شود، پرسپولیس نباید زمان را از دست بدهد. مهم پرسپولیس است نه شخص، چون خیلی از مربیان می‌آیند و می‌روند، اما در آخر این نام پرسپولیس است که تا ابد پا بر جا می‌ماند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت احتمالی جدایی برانکو گزینه داخلی برای پرسپولیس بهتر است یا خارجی، خاطرنشان کرد: زمان خوبی برای آمدن مربی خارجی نیست و با توجه به زمان از دست رفته، مسئولان این باشگاه باید به یک مربی داخلی که از دانش فنی بالایی برخوردار است، اعتماد کنند. هر روزی که پرسپولیس از دست می‌دهد به ضررش تمام می‌شود و امیدوارم تکلیف کادرفنی این تیم هرچه زودتر مشخص شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

مربیان می‌آیند و می‌روند، اما این نام پرسپولیس است که پا بر جا می‌ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار